POLECANY POST

Nowości kosmetyczne | EVELINE, DR IRENA ERIS, LIRENE, LOREAL

Hej, przychodzę dziś do Was z recenzją kilku produktów, których używam w ostatnim czasie. Raczej nie są to jakieś wymyślne kosmetyki, więc...

Formal Dress Australia

Cześć, czy Wy też, przeglądając stronki na Facebooku z pięknym sukienkami, zastanawiałyście się gdzie można dorwać takie cuda?  Mnie zdarzało się to bardzo często. Do teraz. Znalazłam stronę, właściwie sklep internetowy, który właśnie takie bajkowe sukienki oferuje. Mowa o Formal Dress Austaralia. Pokaże Wam teraz sukienki, które spodobały mi się najbardziej, a Was zapraszam do przejrzenia asortymentu. Pozdrawiam i do usłyszenia! ;-)









Która sukienka podoba Wam się najbardziej? Ja stawiam na tą pierwszą po lewej stronie! :) 

11 komentarzy:

  1. Pierwsza po lewej cudo jednym słowem! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeejuuu, uwielbiam takie sukienki *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne te sukienki :) szczególnie ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne sa :) moje serce skradly te pierwsze od gory, bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie w kolorze pudrowego różu są piękne!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piękne, ale mi najabrdziej do gustu przypadła ta ostatnia:) <3

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!

Copyright © 2014 DREAMY-WOMAN kobiecy blog lifestylowy , Blogger