Czarna bluzka z wycięciami na ramionach i falbanką od Romwe

Cześć! Nadszedł taki moment, że przeszło mi w ostatnim czasie przez głowę, aby zrezygnować z blogowania. Posty są nieregularne, jakość pozostawia w i e l e do życzenia. Jednak gdy się głębiej nad tym zastanowiłam to przecież ja robię to tylko i wyłącznie dla siebie. Mówię otwarcie, że nie jestem w stanie być regularna, więc nikt nie może ode mnie niczego oczekiwać. I takim oto sposobem zostaję, aby komentować Wasze posty i od czasu do czasu dodać coś u siebie. Kariery pewnie w ten sposób nie zrobię, ale cóż.. ;) 

Chcę Wam dziś pokazać bluzkę, którą dostałam od Romwe.com Jak zwykle zamówiłam zbyt dużą, a może to oni mają dużą eskę? Sama już nie wiem haha. Tak czy siak bluzka jest okej, ale nie jest przylegająca tak jak myślałam, że będzie. Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda na mnie wystarczy kliknąć na czytaj dalej, pod zdjęciem.. :) 





Jeśli nie sprawi Ci to większego problemu, prosiłabym o klik w link. 

bluzka - klik
spodnie - h&m 
buty- converse




Zapraszam Was również na:

INSTAGRAM - @dreamywoman96
SNAPCHAT - dreamywoman96 

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajna bluzeczka! wycięcia w połączeniu z falbanami są bardzo w modzie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzeczka ;) Bardzo ładnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw! Bluzka... no po prostu cudo <3 :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzka bardzo ładna :) podoba mi się ta falbanka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzeczka, super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super bluzka, bardzo podobają mi się takie kroje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie, świetna całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam rzeczy z odkrytymi ramionami :)
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!