POLECANY POST

Nowości kosmetyczne | EVELINE, DR IRENA ERIS, LIRENE, LOREAL

Hej, przychodzę dziś do Was z recenzją kilku produktów, których używam w ostatnim czasie. Raczej nie są to jakieś wymyślne kosmetyki, więc...

Nowości kosmetyczne | avon, bielenda, biały jeleń, delia, revlon, elite

Witajcie! Czy u Was też pogoda dziś tak dopisała? Było po prostu cudownie. Jestem ciepłolubną osobą, więc jak temperatura podskakuje do góry od razu czuję się lepiej. Jutro prawdopodobnie czeka mnie dość pracowity dzień, dlatego mimo tego że jest już troszkę późno na nowy post, postanowiłam go dodać.  Chce pokazać kilka nowości, które pojawiły się w ostatnim czasie na mojej łazienkowej półce. Niedawno stwierdziłam, że nie ma sensu dodawać wpisu z nowościami od razu po zakupie, bo wtedy co Wam mogę o nich powiedzieć? Nic konkretnego. Dlatego tym razem najpierw wypróbowałam wszystko, aby móc co nie co opowiedzieć. 

Na początek zestaw do stylizacji brwi z Avonu. U mnie sprawdza się świetnie. Kolor jest idealny, chociaż przy moich, prawie czarnych, brwiach włoski prześwitują, ale jeśli nie nałożę na nie henny to każdy brązowy kosmetyk będzie zbyt delikatny, a czarnych brwi nie lubię, ponieważ za bardzo rzucają się w oczy. Wosk, który jest w zestawie również jest w porządku jednak aplikacja pozostawia do życzenia. Moim zdaniem ciężko nałożyć kosmetyk takiej konsystencji, pędzelkiem. Cena ok 13 zł. 



Kosmetyczkę, którą widzicie na zdjęciach również zamówiłam sobie z Avonu. Prawdę mówiąc wyobrażałam sobie, że będzie większa (nie sprawdziłam wymiarów), ale i tak jestem oczarowana, bo jest śliczna. Kosztowała 20 zł. 

Kolejna nowość to woda różana z Bielendy. Kupiłam ją ze względu na to, że ostatnio mam problem z przesuszoną cerą. Przeczytałam w Internecie, że w takich sytuacjach powinno się unikać mycia twarzy wodą, bo powoduje ona jeszcze większe wysuszanie. Coś w tym jest niestety. Rano, dla odświeżenia przemywam twarz tym kosmetykiem i muszę przyznać, że się sprawdza. Wieczorem staram się też jej używać jednak po całym dniu w pełnym makijażu woda jest niezbędna. Zazwyczaj z delikatnym peelingiem. Cena to ok 10 zł. 

Szukałam jakiegoś kremu nawilżającego do twarzy i zupełnie przypadkowo wpadł w moje ręce krem od firmy Biały Jeleń. Produkowane przez nich kosmetyki są hipoalergiczne. Ja na szczęście nie mam problemu z uczuleniami itd, ale dla wielu osób jest to bardzo istotne. Co do nawilżania to myślę, że daje radę, a do tego obłędnie pachnie. Cena również jest dobra, ok 20 zł. I to opakowanie.. Urocze, prawda? ;) 

Jedwab do włosów jest dla mnie niezbędny, bo moje włosy są w opłakanym stanie. Suche i zniszczone. Dlatego zawsze nakładam na końcówki jakiś olejek. Tym razem padło na ten z Deli. Ślicznie pachnie, spaja ze sobą rozdwojone końcówki przez co włosy prezentują się znacznie lepiej. Stosuję też olejek z Biosilka --> KLIK, który również mogę Wam serdecznie polecić. 

Dosyć dawno nabyłam kredkę do brwi z Revlona i... Stwierdzam, że nigdy więcej nie kupię 'drogiej' kredki. Kosztowała ona 42 zł, biorąc pod uwagę, że kredkę do brwi można kupić za ok 10 zł, to sporo. Użyłam jej raptem kilka razy i przyszła pora na temperowanie i wiecie co? Była w środku tak połamana, że nie nadawała się do niczego. Został sam żel, ale co z tego jak musi on pasować kolorem z innym produktem, aby to jakoś wyglądało. 


Na koniec pęseta od Elite. Zależy na co zwracacie uwagę kupując ten przyrządzik, ale ja patrzyłam na to, aby miała ścięte zakończenie i aby była hm.. sztywna? Chyba wiecie co mam na myśli. ;) Jest naprawdę spoko. 

To by było na tyle. Znacie te produkty, co o nich myślicie? Dajcie znać!

Udanego weekendu, dreamy-woman 



10 komentarzy:

  1. mam ta sama pęste i super sie sprawdza:) a o tej kosmetyczce od avon dzis w katalogu nawet sie przygladalam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. używałam tego zestawu do brwi z Avon :) u mnie sprawdził się całkiem nieźle :) woda różana natomiast to dla mnie istna rewelacja :) bardzo ją polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem z Białego Jelenia można kupić w tubie za 12 zł za 100 ml w serii Nawilżające kozie mleko. Jest identycznie fantastyczny ( zapach taki sam) a do tego bardziej się opłaca. No i tuba jest dla mnie bardziej higieniczna niż słoiczek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, dzięki za informację! :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. ciekawa jestem tej wody różanej <3

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  5. woda różana wygląda super, zwłaszcza, że lubię bielendę :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super produkty! Ja w tym miesiącu stawiam na myjący olejek różany - myślę, że dobrze mi się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że przeczytałam o tej kredce bo zamierzałam kupić

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że mogłam pomóc :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!

Copyright © 2014 DREAMY-WOMAN kobiecy blog lifestylowy , Blogger