POLECANY POST

Nowości kosmetyczne | EVELINE, DR IRENA ERIS, LIRENE, LOREAL

Hej, przychodzę dziś do Was z recenzją kilku produktów, których używam w ostatnim czasie. Raczej nie są to jakieś wymyślne kosmetyki, więc...

TOTAL BLACK

Cześć. Na zewnątrz robi się coraz cieplej, mimo że jak na razie pogoda jest dość ponura i deszczowa. Myślę, że mogę to znieść, jeśli pomyślę, że zwiastuje to początki wiosny. Mam nadzieję, że się nie przeliczę hehe. Powiem Wam, chociaż Ci, którzy prowadzą blogi, na pewno o tym wiedzą, że bez aparatu ciężko jest być systematycznym. Nie chce tego rzucać, więc muszę sobie radzić tylko z telefonem. Może latem uda mi się kupić aparat, kto wie jak to się wszystko potoczy.










koszula - cropp
spodnie - staff 
okulary - Tommy Hilfiger




25 komentarzy:

  1. Czarny to kolor idealny :D I chyba jedyny, który jest na tyle uniwersalny, że wygląda dobrze, kiedy jest jedynym kolorem w stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam czerń :) a takie zestawienia to jedne z mich ulubionych :) świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa kozackie spodnie! :)

    Do tego jeszcze taka kurteczka i mogę wychodzić na miasto!
    Mój stary post z kurteczką, sprawdź :) Kliknij TU

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czerń :) ładna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz, spodnie są śliczne. :)

    Pożdrawiam. :*
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/03/stylowy-roz-na-wiosne-znaczenie-koloru.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja będąc blogerką, nigdy nie sądziłam, że będę rownież i pogodynkę, czekając z aparatem w ręku na ladną pogodę, by wylecieć i machnąć szybko sesję :P obłęd :P hehe

    Jeśli jeszcze raz ktoś mi powie, że czerń jest nudna od razu odeślę go do Twojego zestawu- to wlasnie dzięki temu, że ta czerń różni się odcieniami i fakturami jest mega stylowo - super całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci w tych okularach :) zdecydowanie lepiej z niż bez ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję jednak opinie na ten temat są znacznie podzielone haha :D

      Usuń
  8. Jaka chudzinkia z Ciebie , zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerń jest zawsze w modzie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy blogowaniu, bez aparatu jak bez ręki..Uwielbiam czerń! :-)


    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula piękna, a mi za to wpadły w oko okulary - bardzo Ci pasują!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super dobrana stylizacja :) Bardzo lubię na czarno :D

    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. od dłuższego czasu przeglądam Twojego bloga i każdy kolejny post coraz bardziej mi się podoba <3
    dodatkowo jesteś piękna, dlatego Twoje zdjęcia oglądam z wielką przyjemnością <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozumie Cie bo też jestem bez aparatu ale mam nadzieje że już nie długo :)
    Cudna koszula :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. klasyka najlepsza :) bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. pasuje Ci czerń :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Slicznie wyglądasz ;)

    http://dariaannaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarne stylizacje są dla mnie zawsze na plus :) To fakt - bez aparatu jest ciężko :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!

Copyright © 2014 DREAMY-WOMAN kobiecy blog lifestylowy , Blogger