piątek, 10 lutego 2017

FIRST BOYFRIEND PANTS

Cześć! Chciałabym dziś pokazać moje pierwsze spodnie typu boyfriend, które już jakiś czas temu przyszły do mnie od Romwe. Muszę przyznać, że byłam bardzo zaskoczona, bo paczka doszła do mnie po kilku dniach od zamówienia. Miałam też inną, mniej przyjemną niespodziankę. Na stronie spodnie są opisane jako skinny, a nie boyfriend. No cóż.  Ostatecznie są troszkę za duże. Wzięłam rozmiar m, ale eska byłaby bardziej odpowiednia. Co o nich myślicie? Prosiłabym o kliknięcie w link. Z góry dzięki. ;-) 








bluzka - cropp
spodnie - romwe (klik) 


7 komentarzy:

  1. Mają bardzo fajny kolor i te rozdarcia:) jednak nie są to spodnie w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetną figurę i tego typu spodnie bardzo dobrze na Tobie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają na Tobie naprawdę dobrze :) chociaż przyznam szczerze, że nie lubię sytuacji, kiedy otrzymuję rzecz inną, niż zamówiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Your blog is beautiful !!! I would love to see you on my blog !! Happy day!!!
    👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodnie, idealnie Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz instagram? :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!