POLECANY POST

Nowości kosmetyczne | EVELINE, DR IRENA ERIS, LIRENE, LOREAL

Hej, przychodzę dziś do Was z recenzją kilku produktów, których używam w ostatnim czasie. Raczej nie są to jakieś wymyślne kosmetyki, więc...

WISHLIST ROMWE

Hej, jak mogliście zauważyć już kilka postów temu, udało mi się podjąć współpracę ze sklepem romwe. Chce Wam dziś pokazać kilka rzeczy, które wpadły mi w oko. Moje pierwsze zamówienie przyszło do mnie bardzo szybko, bo w niecałe dwa tygodnie. Spodziewałam się dłuższego czasu oczekiwania na paczkę, a tu takie pozytywne zaskoczenie. Zobaczymy jak będzie przy kolejnych transakcjach. :) Jeśli się nie mylę to paczka przyszła z Belgii. 

Kolejny post jaki planuję dodać to mini haul kosmetyczny. Dawno nie było tego typu wpisu, ale w najbliższym czasie się to zmieni, bo są to moje ulubione posty. Mam nadzieję, że również je lubicie. 







Rzeczy, które wybrałam są w większości w kolorze pudrowym. Zawsze podobały mi się takie odcienie, ale tak szczerze mówiąc, nie mam w szafie nic pastelowego. Czas to zmienić. Wydaje mi się, że na zimę jest to forma 'rozweselania ulic'. Jak na zewnątrz robi się zimniej, znikają kolory, a pojawia się masa szarości i dobrowolnie to szerzymy. Po co? Jeśli będzie mieć ochotę i znajdziecie chwilkę, aby poklikać w linki to będę bardzo wdzięczna. 







Do usłyszenia wkrótce! 




11 komentarzy:

  1. ostatnie spodnie i ostatnia spódniczka- mega sprawa, baaardzo w moim stylu! :) w tym sezonie mam zamiar polować na podobne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super rzeczy :) z chęcią sama bym je przygarnęła :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe ciuszki ;))

    w-fotelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojojoj piękne ciuszki!
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka świetna! :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie rzeczy fajne :) Pudrowy róż uwielbiam!
    Poklikałam :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super powybierałaś :D mi podoba się właśnie ta ostatnia spodnica po srodku :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten szary top jest śliczny ;) Leginsy noszę jedynie w domu, ale tymi pierwszymi bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super rzeczy <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!

Copyright © 2014 DREAMY-WOMAN kobiecy blog lifestylowy , Blogger