Posty

Wyświetlanie postów z 2017

MillyBridal Dresses

Obraz
Hej, zbliża się czas studniówek, a co za tym idzie - będzie trzeba wybrać idealną sukienkę na tą okazję. Dziewczyny, same powiedzcie, że każda z nas chciała lub chce wyglądać tego dnia wyjątkowo. Dziś pokażę Wam stronę uk.millybridal.org, na której znajdziecie mnóstwo studniówkowych inspiracji. 

KLIK KLIK KLIK




Letnie nowości kosmetyczne 2017

Obraz
Hej! Po raz kolejny przychodzę do Was z postem kosmetycznym. Mam nadzieję, że nie jest to dla Was nudne, ponieważ lubię testować nowe produkty i dzielić się z Wami opinią. Chciałabym też wrócić do postów ze zdjęciami stylizacji, ale do tego potrzebuję kogoś kto mi te zdjęcia zrobi. Mój chłopak wyszedł z inicjatywą, więc może coś z tego wyjdzie. ;-) 


MATOWA SZMINKA AVON AU NATURAL 

Zaczynam od tej szminki, ponieważ została moim ulubieńcem. Jest prześliczna i do tego pięknie pachnie. Bałam się, że będzie wysuszać usta, ale na szczęście nie ma takiego efektu. Mogę chyba nawet powiedzieć, że pozostawia przyjemne uczucie nawilżenia. Trwałość, jak na taką cenę (ok. 15 zł), jest naprawdę zadowalająca. Planuję zamówić sobie inne kolory i może wtedy zrobię o nich osobny post, a może nawet jakiś konkurs? Co o tym myślicie? ;) 

Produkty pielęgnacyjne do twarzy | lato 2017 

Maseczek nie używam zbyt często, na pewno nie regularnie, dlatego ciężko mi powiedzieć o takich, które są skuteczne. Lubie je…

Testuję... | bourjois, creightons, garnier, kolastyna, o'herbal

Obraz
Hej! Wakacje... czas - start! Lato raczej nie rozpieszcza, ale mam nadzieję, że będzie jeszcze trochę tych ciepłych dni. Ja obecnie jestem na urlopie, więc również mam takie swoje małe wakacje. Przychodzę dziś do Was z kolejną porcją kosmetyków, które obecnie używam. Mam nadzieję, że Was zainteresuję. :)
Na początek produkt, który na pewno wszyscy dobrze znacie, a przynajmniej o nim słyszeliście. Mowa o bronzerze - czekoladce od Bourjois, który trafił w moje ręce dzięki mojej przyjaciółce. Od dawna chciałam go wypróbować. Bronzer jest naprawdę bardzo dobry i rzeczywiście ma delikatny zapach czekolady. Jest to dopiero mój trzeci produkt tego typu, dlatego nie wiem do końca co jest bardzo istotne. Dla mnie trwałość jest chyba najważniejsza i tutaj na plus. :)




Produktów do włosów jest ostatnio w moim domu zdecydowanie za dużo haha, o ile można w ogóle coś takiego powiedzieć. Można dziewczyny? :D A tak na poważnie to mam sporo szamponów, odżywek, które po prostu czekają na dokończenie. M…

Nowości kosmetyczne | EVELINE, DR IRENA ERIS, LIRENE, LOREAL

Obraz
Hej, przychodzę dziś do Was z recenzją kilku produktów, których używam w ostatnim czasie. Raczej nie są to jakieś wymyślne kosmetyki, więc prawdopodobnie je znacie. 
Zacznę od żelu do mycia twarzy Eveline. Przyznam szczerze, że jest to jeden z naprawdę niewielu produktów myjących, które miałam okazję stosować, bo po prostu wcześniej nie zwracałam na to uwagi. Doszłam jednak do wniosku, że sam płyn do demakijażu i woda to troszkę za mało, aby oczyścić twarz i takim oto sposobem w mojej łazience pojawił się ten żel. Nie mam zbytniego doświadczenia, ale wydaje mi się, że swoją robotę robi. Skóra wydaje się oczyszczona - myślę, że rzeczywiście jest - do tego jest przyjemnie gładka i delikatna, czyli na plus. Cena też nie duża, bo zapłaciłam chyba ok 13 zł o ile dobrze pamiętam. Zapach nie jest jakiś rewelacyjny. Ciężko mi go określić, więc chyba sobie odpuszczę. 


Kolejna nowość w mojej kosmetyczce to podkład rozświetlający od Dr Ireny Eris Provoke Radiance. Przyznam szczerze, że jakoś sz…

Formal Dress Australia

Obraz
Cześć, czy Wy też, przeglądając stronki na Facebooku z pięknym sukienkami, zastanawiałyście się gdzie można dorwać takie cuda?  Mnie zdarzało się to bardzo często. Do teraz. Znalazłam stronę, właściwie sklep internetowy, który właśnie takie bajkowe sukienki oferuje. Mowa o Formal Dress Austaralia. Pokaże Wam teraz sukienki, które spodobały mi się najbardziej, a Was zapraszam do przejrzenia asortymentu. Pozdrawiam i do usłyszenia! ;-)


LEWA SUKIENKA -  PRAWA SUKIENKA


KLIK 


KLIK 
Która sukienka podoba Wam się najbardziej? Ja stawiam na tą pierwszą po lewej stronie! :) 

Czarna bluzka z wycięciami na ramionach i falbanką od Romwe

Obraz
Cześć! Nadszedł taki moment, że przeszło mi w ostatnim czasie przez głowę, aby zrezygnować z blogowania. Posty są nieregularne, jakość pozostawia w i e l e do życzenia. Jednak gdy się głębiej nad tym zastanowiłam to przecież ja robię to tylko i wyłącznie dla siebie. Mówię otwarcie, że nie jestem w stanie być regularna, więc nikt nie może ode mnie niczego oczekiwać. I takim oto sposobem zostaję, aby komentować Wasze posty i od czasu do czasu dodać coś u siebie. Kariery pewnie w ten sposób nie zrobię, ale cóż.. ;) 
Chcę Wam dziś pokazać bluzkę, którą dostałam od Romwe.com Jak zwykle zamówiłam zbyt dużą, a może to oni mają dużą eskę? Sama już nie wiem haha. Tak czy siak bluzka jest okej, ale nie jest przylegająca tak jak myślałam, że będzie. Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda na mnie wystarczy kliknąć na czytaj dalej, pod zdjęciem.. :) 




Jeśli nie sprawi Ci to większego problemu, prosiłabym o klik w link. 
bluzka - klik spodnie - h&m  buty- converse

Nowości kosmetyczne | avon, bielenda, biały jeleń, delia, revlon, elite

Obraz
Witajcie! Czy u Was też pogoda dziś tak dopisała? Było po prostu cudownie. Jestem ciepłolubną osobą, więc jak temperatura podskakuje do góry od razu czuję się lepiej. Jutro prawdopodobnie czeka mnie dość pracowity dzień, dlatego mimo tego że jest już troszkę późno na nowy post, postanowiłam go dodać.  Chce pokazać kilka nowości, które pojawiły się w ostatnim czasie na mojej łazienkowej półce. Niedawno stwierdziłam, że nie ma sensu dodawać wpisu z nowościami od razu po zakupie, bo wtedy co Wam mogę o nich powiedzieć? Nic konkretnego. Dlatego tym razem najpierw wypróbowałam wszystko, aby móc co nie co opowiedzieć. 

TOTAL BLACK

Obraz
Cześć. Na zewnątrz robi się coraz cieplej, mimo że jak na razie pogoda jest dość ponura i deszczowa. Myślę, że mogę to znieść, jeśli pomyślę, że zwiastuje to początki wiosny. Mam nadzieję, że się nie przeliczę hehe. Powiem Wam, chociaż Ci, którzy prowadzą blogi, na pewno o tym wiedzą, że bez aparatu ciężko jest być systematycznym. Nie chce tego rzucać, więc muszę sobie radzić tylko z telefonem. Może latem uda mi się kupić aparat, kto wie jak to się wszystko potoczy.


FIRST BOYFRIEND PANTS

Obraz
Cześć! Chciałabym dziś pokazać moje pierwsze spodnie typu boyfriend, które już jakiś czas temu przyszły do mnie od Romwe. Muszę przyznać, że byłam bardzo zaskoczona, bo paczka doszła do mnie po kilku dniach od zamówienia. Miałam też inną, mniej przyjemną niespodziankę. Na stronie spodnie są opisane jako skinny, a nie boyfriend. No cóż.  Ostatecznie są troszkę za duże. Wzięłam rozmiar m, ale eska byłaby bardziej odpowiednia. Co o nich myślicie? Prosiłabym o kliknięcie w link. Z góry dzięki. ;-) 

KOSMETYKI Z AMERYKI #3 | Haul kosmetyczny

Obraz
Hej, przychodzę dziś do Was z kolejnym haulem kosmetycznym. Osobiście bardzo lubię te wpisy robić jak i przeglądać. Mam nadzieję, że popieracie moją opinię. Tym razem zamówienie online ze strony kosmetykizameryki.pl Kupowałam u nich trzeci raz i ogólnie rzecz biorąc jestem bardzo zadowolona, ale nie wszystkie produkty do końca zgadzają się z moimi oczekiwaniami. 

Haul kosmetyczny | DAYLI

Obraz
Cześć! Przychodzę dziś do Was z haulem kosmetycznym. Trafiłam ostatnio na bardzo dużą wyprzedaż. A tak precyzując to mój chłopak wypatrzył świetną wyprzedaż. - 70% na kosmetyki do makijażu w drogerii Dayli. Co prawda jak poszłam wszystko było już przebrane, ale trafiłam na kilka produktów, które mnie zainteresowały. Najlepsze jest to, że za wszystkie te rzeczy zapłaciłam ok 27 zł. 

WISHLIST ROMWE

Obraz
Hej, jak mogliście zauważyć już kilka postów temu, udało mi się podjąć współpracę ze sklepem romwe. Chce Wam dziś pokazać kilka rzeczy, które wpadły mi w oko. Moje pierwsze zamówienie przyszło do mnie bardzo szybko, bo w niecałe dwa tygodnie. Spodziewałam się dłuższego czasu oczekiwania na paczkę, a tu takie pozytywne zaskoczenie. Zobaczymy jak będzie przy kolejnych transakcjach. :) Jeśli się nie mylę to paczka przyszła z Belgii. 
Kolejny post jaki planuję dodać to mini haul kosmetyczny. Dawno nie było tego typu wpisu, ale w najbliższym czasie się to zmieni, bo są to moje ulubione posty. Mam nadzieję, że również je lubicie. 



Witaj 2017 | oversizowy sweter

Obraz
Hej, z racji tego, że jest to pierwszy post w nowym roku chciałabym życzyć wszystkim wielu powodów do radości, ogromu miłości, prawdziwych, szczerych przyjaciół oraz tego, żebyście potrafili rozsądnie oceniać kto jest wart Waszych starań i uwagi. 
Nowy rok zawsze jest czymś motywującym. Mimo że w tym roku podeszłam do tego z dużym dystansem to w głębi siebie czuję, że jest to nowy etap w moim życiu. To fakt - odczuwam to tak samo co roku, ale to jest dobre. Nawet robienie noworocznych postanowień, mimo że za każdym razem rezygnujemy po tygodniu, jest czymś dobrym. A o to chyba w tym wszystkim chodzi, prawda? O to, żeby próbować, próbować i jeszcze raz próbować. Przecież praktycznie wszystko zależy od nas. Mamy prawo głosu i możemy decydować o tym w jakim kierunku poprowadzimy nasze życie. Korzystajmy z tego. 
Wymądrzam się, sama często zapominając ile mogę, ile jestem w stanie zmienić, ale mam tego świadomość. Staram się podejmować świadome decyzje. Nawet jeśli czasami coś jest ryzyk…