sobota, 4 czerwca 2016

Nowości kosmetyczne EZEBRA.PL #2

Po raz kolejny przygotowałam dla Was wpis kosmetyczny. Wydaje mi się, że w tym miesiącu będzie to jedyny taki post, oprócz denka, które pojawi się pod koniec czerwca. Dzisiejsze kosmetyki pochodzą ze strony ezebra.pl Jestem bardzo zadowolona z zamówienia. Gorzej z dostarczeniem, bo miało być 48h, a było nieco więcej. Jest to moja druga paczka z tej strony. Pierwszą znajdziecie TUTAJ



Na początek zacznę od produktów firmy Catrice. Planowałam zamówić tylko paletkę i konturówkę, ale trochę mnie poniosło i w koszyku wylądowało więcej rzeczy. Nigdy nie stosowałam nic od Catrice, ale czytałam o nich bardzo dużo, więc stwierdziłam, że muszę nadrobić zaległości. Primer, konturówkę i kamuflaż już używałam i jestem jak najbardziej na tak. Teraz się nie dziwę skąd tak wielki zachwyt tym korektorem. Robi dobrą robotę za nieduże pieniądze. Ekstra! Co do konturówki to również jestem bardzo zadowolona. Kosztuje w sumie grosze, a trzyma się całkiem długo i pięknie wygląda. Mam pomadkę/błyszczyk z Bourjois w podobnym odcieniu i myślę, że można je ze sobą porównać. A cena Bourjois jest dużo wyższa niestety.

Odcienie:
Camouflage Catrice 010 Ivory
Konturówka Catrice 070 I Got You Babe!


Paletka cieni, którą tutaj widzicie jest moją pierwszą i jedyną paletką. Nigdy nie malowałam powiek i nie gwarantuję, że teraz się to jakoś diametralnie zmieni, ale na pewno będę coś próbować. Wybrałam taką standardową, delikatną kolorystykę. Matową przede wszystkim. Zobaczymy co z tego wyjdzie.


Pędzle z Hakuro pokochałam. Mam już pędzel do podkładu H50s i pędzel do korektora H22 i teraz domówiłam pędzel do rozświetlacza H21. Powiem Wam, że jest świetny. Delikatny, mięciutki i świetnie nakłada się nim produkty na twarz. Tusz jak i korektor z Maybelline kupiłam w sumie tylko do wypróbowania. Nie był to planowany zakup. I o jednym i o drugim słyszałam wiele dobrego, dlatego się skusiłam. Konturówka z Essence ma ładny kolor, ale nie kryje najlepiej i jest tępa. Ciężko się ją nakłada na usta, ale może to tylko takie mylne pierwsze wrażenie. Okaże się później po większej ilości użyć. Na początku myślałam, że obie konturówki z tego zamówienia nie będą się różniły za bardzo odcieniem, ale się różnią. Zobaczcie niżej.

Odcienie:
Korektor Maybelline 01 Nude beige
Konturówka Essence 12 Wish Me a Rose



To byłoby na tyle. Piszcie co sądzicie o produktach z Catrice i które odcienie ich konturówek polecacie, bo z wielką przyjemnością zaopatrzę się w kolejne. Życzę miłego weekendu! Do następnego.

instagram - @dreamywoman96 
snapchat- dreamywoman96



18 komentarzy:

  1. Mam ten tusz do rzęs i jestem bardzo zadowolona :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Camuflage z Catrise uwielbiam. Cienie prezentują się ciekawie, może skuszę się na nie. Na bazę poluję od dłuższego czasu ale w sklepie stacjonarnym ciężko ją dostać.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak sie sprawuje paletka? nie błyszczy sie? szukam i szukam idealnie matowych cieni i dupa jak do tej pory :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Korektor z Maybelline oraz tusz do rzęs mam i jestem bardzo zadowolona! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo bardzo fajnych kosmetyków, część z nich znac, z firmy catrice jeszcze nic nie miałam, ale wiem, ze ich scianka jest w hebe, wiec moze kiedyś na coś się skuszę :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Więc tak zaczne od tego, że ja też bardzo często kupuje na ezeberka.pl Naprawdę mega stronka i nie czeka sie długo na paczkę co dla mnie jest niekwestionowanym plusem ♥
    Też mam te cienie z catrice i konturówki (uwielbiam je, naprawde jak za tak niską cene są genialne. Miękkie, długo sie utrzymują)
    Co do innych produktów nie używałam ale chętnie przetestuje :)

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kolory konturówek super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Konturówki z Essence, pędzle Hakuro i tusz Sensational uwielbiam! Mam w swojej kosmetyczce i na pewno należą do moich ulubieńców :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne produkty ;-) tusz sesational chcę wypróbować.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten tusz i bardzo dobrze sobie radzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą konturówkę do ust z catrice, a o korektorze Camouflage Catrice słyszałam bardzo dużo pozytywnych opini. Sama muszę go wypróbować. Zapraszam do siebie. Sallien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mam wszystko prócz pedzla z hakuro :) catrice jest dobra a tanią firma lubie ją :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne produkty! obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!