POLECANY POST

Nowości kosmetyczne | EVELINE, DR IRENA ERIS, LIRENE, LOREAL

Hej, przychodzę dziś do Was z recenzją kilku produktów, których używam w ostatnim czasie. Raczej nie są to jakieś wymyślne kosmetyki, więc...

Sukienka w kratkę od dresslink.com

Witajcie w pierwszym majowym poście. Wiem, że pojawia się on dość późno, ale majówka to taki szalony okres, a ja w tym roku wykorzystałam ją na maksa! Na pewno będę miło wspominać. 
Pogoda robi się coraz lepsza, ten weekend był dosłownie cudowny. Ciepełko, wolne od pracy to to czego było mi trzeba. Dużo bardziej docenia się weekend kiedy ma się wolny tylko jeden w miesiącu. Mimo że ten był dość pracowity i tak czuję się po nim świetnie. Mam nadzieję, że Wy również dobrze spędziliście ten czas. Jest jeszcze coś o czym chciałabym powiedzieć. W kwietniu miałam najwyższą statystykę od początku założenia tego bloga. Bardzo Wam dziękuję i mam zamiar piąć się wyżej. Mam nadzieję, że będziecie trzymać kciuki. To mój taki kolejny, mały sukces. 

Co do zdjęć, które dziś możecie zobaczyć to mam na sobie sukienkę od dresslink [klik]  Niestety nie pochodzę sobie w niej, bo jest trochę za mała. Jeśli będziecie kiedyś coś zmawiać od nich to dobrze się zmierzcie. Ja zrobiłam to na szybko i żałuję, bo podoba mi się ta sukienka. Poza tym standardowo conversy, które uwielbiam. PS. Co myślicie na temat moich krótkich włosów? ;) 









sukienka - dresslink

11 komentarzy:

  1. Genialna ta sukienka ! :) Dresslink ma świetne ubrania :* Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka fajnie na tobie leży i nie widać że jest za mała :)I ładnie ci w krótkich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Majówkę również wykorzystałam dobrze, i cieszę się że pogoda ciągle dopisuje. Świetna sukienka nigdy jeszcze nie miałam w kratkę. Pasuje Tobie idealnie. Pięknie wyglądasz w takich włosach, bardzo ciekawy efekt ombre albo sombre :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    Sukienka jest świetna-szkoda, że za mala :( ale niestety z tymi firmami tak jest, ostatnio zamawialam spodnie, na codzien noszę S, a od nich musialam zamowić aż L hehehe :)

    milego dnia :)
    Daria

    5,36$

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka, pasuje do Ciebie !:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie Ci w tych włoskach! szkoda,że sukienka za mała, choć na zdjęciach na taką nie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest świetna! A twoje włosy wyglądają rewelacyjnie :D
    Kliknięte
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Największy minus sklepów internetowych to niemożność przymiarki przed zakupem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne włoski idealnie wyglądają z tą sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!

Copyright © 2014 DREAMY-WOMAN kobiecy blog lifestylowy , Blogger