Nowości kosmetyczne | KWIECIEŃ MAJ


Cześć! Wiem, że do końca miesiąca zostało jeszcze trochę czasu, ale nie zapowiada się, abym jeszcze coś kupiła, więc postanowiłam dodać ten post już teraz. Nie ma tego dużo, kupiłam praktycznie same kosmetyki pielęgnacyjne, mam nadzieję, że lubicie takie wpisy. Ja bardzo. Nie wiem czy uda mi się w tym miesiącu zrobić post z denkiem, bo nie zużyłam zbyt wielu rzeczy, ale to się jeszcze okaże. Na pewno nie będę robić nic na siłę. 

Zacznę od mojego nowego pędzla z Avonu do produktów sypkich. Ja używam go do pudru bambusowego i czasami do pudru w kompakcie. Jak przyszło mi zamówienie to byłam troszkę zawiedziona, bo spodziewałam się, że będzie większy, ale ostatecznie jestem bardzo zadowolona. Jak jesteśmy przy Avonie to pokażę Wam jeszcze trzy produkty z tej firmy. Na początek żele pod prysznic. Uwielbiam je. Pięknie pachną, świetnie się pienią przez co są bardzo wydajne. Szczerze mogę polecić. Następnym produktem jest peeling o zapachu jogurtowym. Mam słabość do pachnących kosmetyków i w sumie głównie z tego powodu się skusiłam na ten zakup. Na razie jeszcze go nie stosowałam, więc ciężko mi cokolwiek powiedzieć. 





Ostatnio przez przypadek kupiłam krem do twarzy do skóry naczynkowej od Tołpy. Mam na policzkach zaczerwienienia i mam nadzieję, że ten krem chociaż odrobinkę to zniweluje. Kolejny kosmetyk to krem do rąk z Garniera. W ostatnim czasie moje dłonie potrzebują nawilżenia dosłownie przez cały czas. Oby się sprawdził. Mleczko do demakijażu Skin Care kupiłam, bo chciałam sprawdzić czy nie będzie wysuszać mi cery. Płyn micelarny strasznie to robił, więc chciałam coś zmienić, ale jakieś wielkiej różnicy nie widzę. 






24 komentarze:

  1. ciekawi mnie zapach tego peelingu z avon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ile fajnych nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ^^ Genialny ten pędzel z Avonu ! Uwielbiamy kosmetyki z tej firmy ! ;3 Rewelacyjny post :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. tez z avonu zamawiam żele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam żele z Avonu :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te żele są świetne,bardzo ciekawy post!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba z 10 lat nie kupowałam produktów Avon
    jakoś nie do końca mnie przekonują

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również uwielbiam te żele z avonu, mają naprawdę bardzo duży ich wybór :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy polecają tołpę, a ja niestety nie mogę używać ich produktów, bo mnie uczulają:C
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach tego peelingu jest rewelacyjny! :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kosmetyki:) Ja rzadko zamawiam coś z Avon'a ;D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie sobie uświadomiłam jak dawno nie zamawiałam nic z Avon'u. A uwielbiam te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę koniecznie wypróbować krem z tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam krem z garniera! Był bohaterem moich ostatnich ferii zimowych. Udało mu się uratować moje przemarźnięte rece. Nalezy do kosmetyków ktore potrafia czynić cuda :)

    Zapraszam do mnie :
    https://blonde-royal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie muszę przetestować ten peeling z Avonu! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam kosmetyki z avon'u :) Świetny blog, obserwuję ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi też wiele produktów wysusza cerę i aktualnie poszukuję czegoś fajnego :) A kremy do rąk z Garniera bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapach peelengu z AVON musi być nieziemsko piekny. Jestem bardzo ciekawa jego woni. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/metamorfoza.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Garnier to straszny "tłuścioch" najlepiej nakładać go w mniejszej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Garnier do rąk jest rewelacyjny! lubię też te żele z Avon :-)

    obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!