POLECANY POST

Nowości kosmetyczne | EVELINE, DR IRENA ERIS, LIRENE, LOREAL

Hej, przychodzę dziś do Was z recenzją kilku produktów, których używam w ostatnim czasie. Raczej nie są to jakieś wymyślne kosmetyki, więc...

Must have na lato 2016 | SHEIN

Nigdy nie robiłam takiego typowego must have, bo najzwyczajniej w świecie nigdy nie nastawiałam się na 'sezonowe' zakupy. W tym roku, po przejrzeniu mojej szały, okazało się, że jednak będę musiała zaopatrzyć się w wiele rzeczy. Myślę, że wszystkie moje letnie zakupy będą ściśle związane z wakacjami, na które razem z moim chłopakiem, lecimy we wrześniu. 

SHEIN znam już od bardzo dawna. Z tym sklepem współpracuje wiele blogerów, a teraz i ja mam taką okazję. Postanowiłam pokrótce przybliżyć Wam asortyment tego sklepu, ale tych rzeczy jest tyle, że nie sposób pokazać Wam tutaj wszystko, dlatego zachęcam do przejrzenia ich oferty. Ja przeleciałam tą stronę od A do Z i mają naprawdę ciekawe propozycje. Pokaże Wam rzeczy, któe spodobały mi się najbardziej. Proszę Was o 'kliki' w linki, które bardzo mi pomogą. Z góry dzięki! 

Zacznę od dodatków [kilk] takich jak okulary przeciwsłoneczne, czapki z daszkiem oraz kapelusze. Okularów nigdy nie nosiłam, bo mam swoje, korekcyjne, więc nie miałam zbytnio możliwości, ale na urlop zaopatrzę się w soczewki, więc i ochrona oczu przed słońcem na pewno się przyda. Poza tym na pewno będę musiała kupić jakieś letnie  obuwie, ale niestety jeszcze nie jestem do końca zdecydowana czy postawię na sandały czy klapki. Shein.com w swojej ofercie ma też masę pięknych topów, t-shirtów, bluzek, bluz i tak dalej. Ciężko było mi się zdecydować na kilka. Poza tym jest też wielki wybór szortów, kombinezonów, sukienek i kurtek. 




klik | klik | klik | klik 




klik | klik | klik | klik 


klik | klik | klik | klik

Będę baaardzo wdzięczna za pomoc w postaci poklikania w linki (pamiętajcie, że strona musi się załadować). Do następnego, miłego weekendu! 

xoxo

10 komentarzy:

  1. Nie wszystkie rzeczy mnie zachwyciły, ale było kilka, które wpadły mi w oko i sobie kliknęłam :) Ciekawa strona, mają fajny asortyment. Najbardziej zachwyciły mnie 3 ostatnie kombinezony i drugie okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy ! :) Buty i topy genialne *0* Masz mega gust ;3 Oczywiście poklikane i odczekane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, super lista must have, skórzany plecak i bluzka z falbankami.Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie rzeczy są śliczne, ale chyba najbardziej spodobały mi się kombinezony ♥ poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great selection. Thanks for sharing
    You have a interesting blog
    Visit mine if you want
    many kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje, poklikane! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okulary bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre z tych rzeczy na prawdę super :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!

Copyright © 2014 DREAMY-WOMAN kobiecy blog lifestylowy , Blogger