niedziela, 29 maja 2016

Makijaż codzienny

Cześć! Jak widzicie po tytule posta jest to wpis o moim makijażu codziennym. Zaznaczam od razu, że mój makijaż tak naprawdę zazwyczaj wygląda tak samo, więc noszę taki praktycznie zawsze. Moim zdaniem jest on bardzo uniwersalny, więc pasuje w każdych okolicznościach. Pierwszy raz zdarzyło mi się, że musiałam przyciemniać zdjęcia. Niestety jakość nie jest najlepsza, nie wiem czym jest to spowodowane, bo zdjęcia robiłam na takich samych ustawieniach jak zwykle. Na przyszły miesiąc mam zaplanowane już kilka postów, więc powinnam się tu pojawiać dość często. Między innymi pojawi się haul kosmetyczny ze strony ezebra.pl, bo zamówiłam kilka nowości do przetestowania. Zauważyłam, że posty kosmetyczne są przez Was oglądane i oceniane najchętniej, także mam nadzieję, że będziecie zadowolone. 




Przed makijażem zawsze staram się nałożyć krem nawilżający. Obecnie używam kremu Nivea, który widzicie na zdjęciu. Pomijam ten krok tylko w ekstremalnych sytuacjach takich jak na przykład dziś rano kiedy obudziłam się dziesięć minut przed planowanym wyjściem z domu. Pobiłam chyba swój własny rekord (haha). 


Kolejnym krokiem jest nałożenie podkładu i korektora. Używam podkładu z Revlonu Colorstay nr 150 Buff. Jestem nim zachwycona i nie wiem czy znajdę kiedyś produkt, który będzie bardziej mi odpowiadał. Nakładam go pędzlem z Hakuro H50s. Również bardzo polecam. Korektor jakiego używam to Colletion Lasting Perfection nr 01 Fair. Do tej pory lepszego nie używałam, ale planuję wypróbować też inne korektory. Nakładam go pędzlem Hakuro H22 - jest super. 


Następne do pomalowania są oczy i brwi. Nakładam tylko tusz na rzęsy i tyle. Nie stosuję cieni (ale może się to niedługo zmieni ;p), eyelinera ani żadnych innych upiększaczy do oczu. Chyba dlatego, że na co dzień noszę okulary z dość grubymi szkłami i ten makijaż i tak nie miałby efektu. Do niedawna używałam cienia do malowania brwi, jednak jakiś czas temu powróciłam do kredki, którą kupiłam już dość dawno. Z racji tego nie powiem Wam nic na jej temat, bo napisy są już powycierane. Z cienia zrezygnowałam, bo stwierdziłam, że brwi malowane kredką wyglądają naturalniej, a na tym mi zależało. 


Do utrwalenia podkładu używam pudru w kompakcie z Avonu lub pudru bambusowego z Ecocery. Gdy jakiś czas temu robiłam haul kosmetyczny KLIK to prosiłyście mnie o opinię na temat tego kosmetyku. Powiem tak, szału nie robi. Może rzeczywiście fajnie matuje, ale jest niezbyt trwały, do tego ma taki drażniący zapach. Opakowanie jest beznadziejne. Wszystko się osypuje i brudzi. Nie wydaje mi się, abym kiedyś go jeszcze kupiła. 



Na koniec nakładam bronzer i rozświetlacz z Collection Contur kit Highlight&Sculpt. Polecam Wam serdecznie ten produkt. Jest świetny. Nakładam go pędzlem z Elite, który kupiłam już dawno temu w Rosmannie i jak na razie nie planuję go wymieniać. Co prawda zaopatrzyłam się już w dodatkowy pędzel do rozświetlacza, a tym będę nakładać bronzer. 



To byłoby na tyle. Napiszcie mi koniecznie jakie produkty Wy polecacie do codziennego makijażu. Chętnie będę próbować nowych kosmetyków. Na początku chciałam, aby to był blog typowo modowy, jednak w między czasie wielką frajdę zaczęło sprawiać mi testowanie i pisanie moich małych recenzji na temat kosmetyków. Życzę Wam dobrego tygodnia! 

11 komentarzy:

  1. ja revlona uzywam na większe wyjścia na co dzień cc bourjois wystarcza w miarę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś podkład revlon ale zdecydowanie wolę coś bardziej rozświetlającego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do rozświetlania używam korektora i rozswietlacza, wiec to byłoby chyba za duzo jakby jeszcze podkład był rozświetlający :D

      Usuń
  3. moje ulubione pędzle! :) muszę wypróbować ten tusz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam puder bambusowy! Jest świetny :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawniej używałam kremów Nivea :) Również uwielbiam Collection :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o krem pod makijaż używam z BARWY i mega polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie codzienny makijaż jest podobny do Twojego, tyle że używam innych kosmetyków ;) Podkład Revlon jest fajny, jednak na większe wyjścia, nie wyobrażam sobie codziennie nakładać go na buźkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też będę musiała pomysleć o jakimś kremie BB na lato, bo podkład rzeczywiście nie sprawdza się najlepiej na takie upały :/ :)

      Usuń
  8. ja też uwielbiam ten podkład i również póki co nie znalazłam lepszego podkładu od niego :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!