Zdjęcia nad jeziorem

Jak to dobrze mieć w zanadrzu jakiś post. Kiedy miałam czas pójść na zdjęcia to pogoda była beznadziejna. Teraz, gdy pogoda sprzyja, nie mam za bardzo na to czasu. Mam nadzieję, że wiosna zostanie już z nami na dobre, bo bardzo się dogadujemy :D Was też tak przeraża fakt, że czas tak szybko ucieka? Pamiętam jak dopiero co jechałam zawieźć moje cv do pierwszej pracy, a dwudziestego ósmego maja będzie rok jak pracuję. A najgorsze jest to, że mam z tego okresu tylko kilka wspomnień, które są warte zapamiętania. Eh. Mam nadzieję, że u Was wygląda to troszkę lepiej. :) Nie będę się zbyt rozpisywać, bo przyznaję bez bicia, że nie mam dziś nic ciekawego do powiedzenia. Mam za to zdjęcia i czekam na Wasze opinie. 










bluzka - second hand
spodnie - hm 
buty - converse 

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładne klimatyczne zdjęcia :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia <3 Fajny klimat. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjęcia, a w kapeluszu wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeslicznie wygladasz ;)
    Sliczny blog, rowniez obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, wyglądasz bardzo ładnie w kapeluszu. :) Wiesz na co też od razu zwróciłam uwagę? :D Na to, że masz takie czyściutkie trampki! Mam chyba małą obsesję na punkcie czystości conversów.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ładnie! super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello dear, beautiful photos. I'm your new followers (# 141) if you want, come to my blog ♥

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jestes <3 piekne zdjecia :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam! :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Dopiero zaczynam i to duża motywacja, na pewno się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjecia :D a kapelusz cudo :)

    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne zdjęcia :) tak teraz doszłam do wniosku że dawno ich nikomu nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny motyw na bluzce. Mega zwraca uwagę. :)
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia i stylizacja. Poza tym bardzo podobają mi się Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia wyszły świetnie! Pięknie wyglądasz, a włosy masz cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przypominasz mi troche andzelike litllemonster96 xD
    fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Część, Mogłabyś opowiedzieć o swojej pracy? Na czym polega? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, pewnie, że mogę, chociaż nie wydaje mi się, żeby to było coś interesującego. Ogólnie firma zajmuje się produkcją podzespołów elektronicznych. Większość to części do aut, zazwyczaj lampy albo np ja pracuję też przy wzmacniaczach do BMW. Produkujemy też inne rzeczy, ale to na innych obszarach, więc się za bardzo nie wypowiem. :)

      Pozdrawiam ;)

      Usuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!