OOTD #1

Z tego co zdążyłam zauważyć w mojej 'blogowej karierze' to posty, w których jest dużo zdjęć są oglądane najchętniej. Z jednej strony jest to zrozumiałe, bo w sumie sama takie lubię najbardziej. Są blogi, których treść mnie w ogóle nie przekonuje, ale odwiedzam je ze względu właśnie na zdjęcia. Nie jest to jednak spowodowane tym, że nie chce mi się czytać tylko tym, że nie wszystkie treści są dla mnie interesujące. Często niestety spotykam się z opinią 'po co tak dużo piszesz jak nikomu nie będzie chciało się tego przeczytać?'. To już jest dość niepokojące, a niestety prawdziwe. Czy Wy też się z tym spotykacie czy po prostu moje posty, to co chce Wam przekazać, jest nudne? Czasami się nad tym zastanawiam. 

Dziś, zresztą jak zwykle, mam dla Was bardzo codzienną stylizację. Czuję się w takich najlepiej, zwłaszcza, że pogoda nas jeszcze nie rozpieszcza i jest strasznie zdradliwa o tej porze roku. Wydaje się, że jest ciepło, ale łatwo można się rozchorować. Nie rozbierajcie się jeszcze za bardzo. Na pewno jeszcze zdążymy pośmigać w cienkich kurteczkach. Ja wyszłam w letniej kurtce tylko do zdjęć. Gdy wychodzę z domu na dłużej zakładam jeszcze zimowe okrycie wierzchnie. 







kurtka - new yorker 
bluzka - hm 
jeansy - hm 
torebka - primark
naszyjnik - klik 
bransoletki - klik 

18 komentarzy:

  1. Kochana! Pisz, pisz, pisz. Ja czytam i na pewno jeszcze wiele osób czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz , bloguj dalej ! Jesteś mega śliczna :) My obserwujemy i będziemy tu wpadać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik świetnie dopełnia tę stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety dużo osób nie czyta naszych postów na blogu, i jest to troszkę irytujące ale z drugiej strony co się dziwić nie każdego interesuje sposób prowadzenia czy też treść. Więcej osób jest tutaj aby tylko mieć jak najwięcej komentarzy albo popularność i nie czytają nawet czy osoba na zdjęciu to ty czy ktoś inny. Najczęściej spotykamy się z kopiuj wklej. Osobiście mimo iż nie zawsze interesuje mnie blog staram się poświęcić mu chwilkę uwagi, gdyż wiem, że prowadzenie bloga nie należy do tych najłatwiejszych i dużo osób poświęca dużo swojego czasu na niego.
    Stylizacja świetna, masz cudowną i zgrabną figurę której zazdroszczę:)
    Pozdrawiam !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że chociaż ktoś ma takie same zdanie jak ja. :) A kopiuj-wklej jest po prostu tragicznie. Dzięki za komentarz! :)

      Usuń
  5. Masz przepiękne włosy nie dość,że kolor fantastyczny i blond nie wpada w okropną rudość to w dodatku ta gęstość <3

    Będzie mi niezmiernie miło jeśli poklikasz w linki gdyż staram się o nowe współprace. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/04/czesc-wszystkim-dzisiaj-przychodze-do.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! I masz śliczne włosy! :)

    aleexss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja od razu zwróciłam uwagę na Twoje śliczne włosy :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez sie czasem zastanawiam dlaczego wole zdjecia niż tekst.. I czy to co ja pisze do kogoś trafia ;) piękne zdjecia!! Masz piękna buźkę :) dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepiej jeśli prowadzimy tego bloga również i dla siebie, wtedy nie przeszkadza czy ktoś to czyta czy nie, gdyż sama przyjemność jest w pisaniu, coś jak pamiętnik :) A jak fajnie wrócić po paru latach i poczytać samemu swoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tak, że ja piszę tego bloga tylko dla innych. Piszę, bo lubię to robić. Chodziło raczej o to, że niepokojące jest to, że dzisiejsza młodzież ma problem z przeczytaniem kilku zdań. ;) Dzięki za opinię. :)

      Usuń
  10. Sliczna koszulka, piękne masz włosy!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz ;) Bluzeczka bardzo ciekawa, od razu mi wpadła w oko^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja, masz sliczną figurę! :)
    Pisz pisz jak najwięcej :)
    Trafiłam do Ciebie przypadkiem, ale zamierzam pozostać na dłużej, więc dołączam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!