POLECANY POST

Nowości kosmetyczne | EVELINE, DR IRENA ERIS, LIRENE, LOREAL

Hej, przychodzę dziś do Was z recenzją kilku produktów, których używam w ostatnim czasie. Raczej nie są to jakieś wymyślne kosmetyki, więc...

NEONOWA SPÓDNICZKA

Nie mogłam się doczekać tego posta. Chcę Wam dziś pokazać neonową spódniczkę, którą zamówiłam tutaj. Widziałam ją wiele razy na różnych stronach i zawsze bardzo mi się podobała. Nie wiem czy neon jest jeszcze 'w modzie', ale nie podążam ślepo za trendami. Zawsze zakładam to co mi się podoba, a nie to co jest akurat na topie. Bałam się trochę, że ta spódniczka będzie prześwitująca, ale na szczęście nie jest. Podoba się Wam? W następnym poście pokażę moje ostatnie zakupy internetowe. Życzę wszystkim miłego weekendu, do usłyszenia! ;) 



top - sinsay
spódniczka - klik 
bransoletki- klik 
buty - miejscowy sklepik 







15 komentarzy:

  1. Uwielbiam neonowe kolory w okresie wiosny oraz lata, oczywiście w umiarach. Bardzo podoba mi się spódniczka. Masz cudowną figurę i prezentuje się na Tobie idealnie. Jestem ciekawa reszty Twoich internetowych zakupów. Czekam z niecierpliwością na post.
    Pozdrawiam ! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo na plus! Jakim aparatem robisz zdjęcia? Bo są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś zapytać mojej koleżanki, która robiła mi zdjecia ;) w poście jest link do jej stronki na fejsie :) dzieki!

      Usuń
  3. Nie przepadam za neonem :) ale Tobie bardzo ładnie! :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka jest swietna.:)
    Mam podobną, tylko moja jest bardziej "odstająca";)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka jest piękna ;)! A buty wysokie ja bym się zabiła w nich ;D
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przedostatnie zdjęcie jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta spódniczka jest świetna, ożywia stylizację, dodaje jej charakteru - piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie neony nigdy nie pasowały, ale też uważam, że nie należy patrzeć, na to co jest modne i powinniśmy ubierać się w to, w czym czujemy się dobrze. Tym ja się kieruję :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie:) wiosną i latem, dobrze dopasowane neony wyglądają cudownie, tak jak u Ciebie :)

    http://aleexss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz piękne, a te buty cudowne ! Wygodne są ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są bardzo wygodne :) bawiłam się w nich na niejednej imprezie :) dzieki! :)

      Usuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!

Copyright © 2014 DREAMY-WOMAN kobiecy blog lifestylowy , Blogger