POLECANY POST

Nowości kosmetyczne | EVELINE, DR IRENA ERIS, LIRENE, LOREAL

Hej, przychodzę dziś do Was z recenzją kilku produktów, których używam w ostatnim czasie. Raczej nie są to jakieś wymyślne kosmetyki, więc...

Grey dress

W końcu miałam wolny weekend. Tego właśnie było mi trzeba. Niby miło mieć wolne w tygodniu, ale jednak praca w 3 weekendy w miesiącu też jest dość uciążliwa. Zwłaszcza, gdy ma się naście lat (już niedługo, ale jeszcze jednak tak ;p). Ten wolny czas spędziliśmy bardzo sympatycznie razem z moim chłopakiem w Gdańsku. Mam nadzieję, że takie wypady będą zdarzać się częściej. Więcej zawsze na snapie dreamywoman96 

SŁUCHAJCIE. Szukam kogoś kto zechciałby mi pomóc w zrobieniu designu mojego bloga. Gdyby był ktoś chętny to prosiłabym o wiadomość na kamila_a96@wp.pl






sukienka - klik 
naszyjnik - primark (chyba) 
torebka - sinsay

Korzystając z okazji chciałabym pokazać Wam moją kolejną wishlistę. Mam nadzieję, że mogę liczyć na Waszą pomoc. ;) 






36 komentarzy:

  1. Pięknie wszystko ale szpilki by się przydało

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt, jednak te zdjecia były dosyć spontaniczne i nie miałam ze sobą szpilek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale i tak pięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale i tak pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam szarości jeżeli chodzi o ubrania :) Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka świetna ta sukienka! genialnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brakuje jakichś fajnych butów na obcasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem o tym. I już we wcześniejszym komentarzu tłumaczyłam czemu jest tak, a nie inaczej ;) Dziękuje za opinie! :)

      Usuń
  8. amazing post dear :)
    have a nice weekend! :)
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcześniej też rzadko miałam wolne weekendy, jednak teraz każdy z nich należy do mnie :)
    Sukienka super wygląda na Tobie, jednak ja jestem za szczupła na takie kiecki...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka
    po klikane
    1.07
    9.53
    5.36
    7.39
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka :)
    Życzę ci więcej takich wyjazdów, bo można na nich naładować akumulatory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie, sukienka jest cudowna :)
    ps. ja wykonuję szablony.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, naprawdę świetna ta sukienka - uwielbiam dresslink :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. też mi brakuje szpileczek, ale sukienka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super sukienka! Poklikane! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie podkreśliłaś figurę tą sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sukienka, bardzo lubię takie proste klasyczne kroje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna sukienka, ładnie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Po klikałam:) Śliczna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale figura <3 Piękna sukienka :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka figura :) świetnie wyglądasz, a sukienka skromna - takie lubię :)
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!

Copyright © 2014 DREAMY-WOMAN kobiecy blog lifestylowy , Blogger