Pierwsza współpraca barterowa. | DRESSLINK

Cześć! Wydaje mi się, że nadszedł czas na małą wzmiankę o tym co się ostatnio u mnie działo. Otóż tak jak już wspominałam w którymś z wcześniejszych postów, razem z chłopakiem wybrałam się do Londynu w odwiedziny do mojej przyjaciółki, a dodatkowo przy tym trochę pozwiedzaliśmy. Na pewno pojawi się post z tego wypadu, jednak na ten moment nie mogę powiedzieć dokładnie kiedy to będzie. Nie miałam tam zbyt dużego dostępu do internetu, dlatego nie mogłam nic dodać. Teraz czas na nadrobienie zaległości ;-) 


Przechodząc już do tematu posta wypadało by chyba najpierw powiedzieć czym jest barter. Jest to współpraca bezgotówkowa, w której 'płacimy' towarem lub usługą za usługę czy towar. Na blogu zazwyczaj wygląda to tak, że osoby blogujące wystawiają opinię na temat różnych produktów w zamian za te opiniowane produkty. Tak samo wygląda to u mnie. Tutaj [klik]  możecie zobaczyć mój pierwszy post promujący dresslink.com Po jego dodaniu otrzymałam mejla, że mogę wybrać sobie ubrania lub dodatki, które otrzymam za ten post. Byłam bardzo podekscytowana, ale szczerze mówiąc nie wierzyłam, że naprawdę coś do mnie przyjdzie. Przyszło jednak, a tutaj są rzeczy, które otrzymałam od dresslink.com 

W niedalekiej przyszłości postaram się o stylizacje z tymi rzeczami. Bądźcie cierpliwi. :) 


A tutaj mała zapowiedź następnego posta. 



15 komentarzy:

  1. z niecierpliwością czekam na relacje z Londynu. :)
    i gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wycieczki do Londynu, bardzo chciałabym się tam udać. Może uda mi się w wakacje. Powodzenia ze współpracą i gratuluję :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na relacje z wycieczki i gratuluję współpracy :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na post :D zdjęcie mega ^^
    A propo współprac :D
    zechciałabyś kliknąć u mnie w linki?:D
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/02/cndirect-wishlist-sukienki-legginsy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. No to czas na zdjęcia z nowa stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać kolejnej sesji :)

      Usuń
  6. Oh love the London background! I haven't had a chance to visit London yet, maybe one day I will :)

    TreatU

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy! Fajnie, że masz przyjaciółkę w Londynie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na posta z nowymi ciuszkami ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!