My Christmas presents



Mimo, że mamy już ponad dwa tygodnie po świętach to ja dziś przychodzę do Was z takim postem. 
Osoby, które mało przebywają w blogosferze uważają tego typu wpisy za 'chwalenie się' - zdaje sobie z tego sprawę. Ja jednak tak tego nie postrzegam i bardzo lubię przeglądać takie posty. Uważam, że mogą nas zainspirować, a czasami po prostu jestem ciekawa tego co dana osoba otrzymała. Nie przedłużając tego wstępu pokażę Wam co w tym roku dostałam od św. Mikołaja :D Kolejność nie ma najmniejszego znaczenia, z każdego prezentu cieszę się tak samo i bardzo za nie dziękuję. 

1. Perfum Calvin Klein In2U. 


2. Perfum Avon Parisian Chic. 


3. Zestaw kosmetyków do kąpieli. 


4. Bielizna od Calvina Kleina. 



5. Kapciuszki. 


6. Kubek. Ten prezent jest bardzo indywidualny i dlatego od pierwszego momentu mam do niego sentyment. Dzięki! ;) 

PS. Kocham moją Kotkę. <3


6. Świeczka z diodą. Coś pięknego! 



Dostałam również sporo słodkości i pieniążki.

A Wy jesteście zadowoleni z tego co znaleźliście pod choinką? :)


24 komentarze:

  1. Jak zobaczyłam kubek to od razu pomyślałam o Tobie i wiedziałam, że Ci się spodoba, wiec nie ma za co :*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne prezenty, ja ze swoich też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w tym roku nic nie dostałam ,ale jeśli to się liczy to mam wspaniałego faceta, który cały czas mnie zaskakuje. ;-) Fajne prezenty dostałaś, i na pewno są one pożyteczne. Z chęcią chciałabym dostać takie perfumy jak CK. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego na Nowy Rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo kosmetyków, super prezenty :) Bielizna wygląda świetnie! A świeczka rzeczywiście magiczna :) Ja się dziś pochwaliłam, ale tylko prezentami od penpali, takich od rodziny nie pokazywałam, ale jestem pokażę z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bielizna mega! Sama o takiej marzę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne prezenty. Mi też się w tym roku udały :) Zestaw bielizny (piękna satyna plus koronki), dwie książki kucharskie Sophie Dahl, suszarka z jonizacją Panasonic dla moich suchych włosów, perfumy Kenzo. Wolę dostawać konkrety, podpowiadam czego potrzebuję i potem dostaje wymarzone prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bielizna jest rewelacyjna ;)
    obserwuję ;)
    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super !:) te pierwsze perfumy ma moja koelzanka są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę pierwszych perfum;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chyba za rok po proszę o bieliznę Calvina Kleina. :D Fajne prezenty, chciałam dostać jakieś kosmetyki, ale nikt mi nie kupił. xd

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 countries of the world! and more than 22,500 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    come to add you to my followers by clicking on ''join this site''
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie posty :)
    Świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka fajna świeczka! nie widziałam jeszcze takiej :D ogólnie prezenty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam markę CK i taka bielizna mogłaby wylądować w mojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne prezenty dostałaś :) Ja jestem też zadowolona ze swoich:)

    OdpowiedzUsuń
  16. CK!!! <3 uwielbiam je!
    pozdrawiam i zapraszam
    www.claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem strasznie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O jaaa, świeczka super :D
    Ja w tym roku wiecej podarowalam niż dostałam ale nie to się liczy :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. kubek od razu mi sie spodobał ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. dostałam większość kasy i też perfumy Diora i Beckhama :)
    marzę o perfumach CK *__* świetne prezenty dostałaś;)
    wszystkiego dobrego w nowym roku!

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow bardzo fajne prezenty dostałaś ! :) Ta świeczka jest urocza :3
    Osobiście jestem bardzo zadowolona z prezentów które dostałam (między innymi są to dwa kominki , woski z yankee, legginsy i takie tam) :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!