Moja pierwsza lista życzeń | DRESSLINK

Przychodzę do Was z moją pierwszą listą życzeń. Jakiś czas temu otrzymałam email z propozycją współpracy ze sklepem dresslink.com  Z racji tego, że mój blog ma raczej mało czytelników nie byłam przekonana czy to ma jakiś sens, ale stwierdziłam, że nie mam nic do stracenia.

O dresslink na pewno słyszeli Ci, którzy są na bieżąco w blogosferze. Nie wiem od kiedy, ale w ostatnim czasie sklep ten stał się bardzo popularny. Opinie na jego temat są różne. Jedni twierdzą, że jakość ich produktów daje wiele do życzenia, natomiast inni są zachwyceni niskimi cenami. Ja na ten moment nie mam swojego zdania, ale mam nadzieję, że wkrótce będę mogła podzielić się z Wami moją osobistą opinią. Aby tak się stało będę potrzebować Waszej pomocy, a mianowicie 'klików' o których na pewno już słyszeliście.




klik | klik | klik | klik | klik 

Aby zobaczyć daną rzecz wystarczy kliknąć w link :) A przy okazji bardzo mi to pomoże! 

12 komentarzy:

  1. Powodzenia.
    I oczywiście poklikane.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za kapeluszami ale ten rozowy jest po prostu przepiekny! :D
    Poklikane mam nadzieje, ze troche pomoglam ;)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten różowy kapelusz jest śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy :)
    Poklikałam i pozdrawiam ! http://fashion-style-inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe rzeczy :) zrobione!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Współpracuję z tą firmą. Z początku podają stronę dresslink,a następnie jeżeli masz sporą liczbę wejść,to przekierowują Cię na cndirect. :) Ogólnie rzeczy,które dostaję są dobrej jakościjeszcze nie zdarzyło mi się,żeby przyszedł jakiś bubel. :)
    Poklikane :)
    spodnie 8,18
    sukienka 4,36
    jeansowa koszula 8,29
    kombinezon 6,62
    buty 10,61
    torebka 3,53
    byty panterka 4,72
    szpilki 9,69
    kapelusz 5,91

    Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam nakrycia głowy ! Super post!!
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!