niedziela, 10 stycznia 2016

KOSMETYKI Z AMERYKI | Mini haul kosmetyczny

Witajcie! Jak Wam minął ten tydzień? Mój był całkiem dobry, ale mam nadzieję, że kolejny będzie lepszy. Post, który właśnie teraz czytacie miał pojawić się tutaj bardzo dawno temu tzn. na początku grudnia, ale niestety zaniedbałam bloga i się wtedy nie pojawił. Dziś już nie jest taki świeżutki, ale mam mam nadzieję, że Wam się spodoba. Może nie uwierzycie, ale ta paczka, o której za chwilę napisze była moją pierwszą zamówioną przez internet. Zawsze się obawiałam zakupów online, ale myślę, że teraz się to zmieni.

Kosmetyki, które za chwile będziecie mogli zobaczyć pochodzą ze strony https://kosmetykizameryki.pl/ Dowiedziałam się o tej drogerii z youtube i naprawdę szczerze Wam polecam. Paczka doszła szybko, bez żadnych komplikacji. 


1. Gąbeczka do nakładania podkładu. Nie jest to oryginalny beauty blender, nie używałam oryginału, więc nie mam porównania, ale z tej, którą mam jestem naprawdę zadowolona. Podkład wygląda bardzo naturalnie i jednolicie. Nie wiem czy przy używaniu tego cudeńka produkty nie będą się szybciej zużywać. Za krótko go mam, żeby móc to stwierdzić. Jeśli wiecie coś na ten temat to dajcie znać.



2. Pędzel Hakuro H22 do korektora. Jest naprawdę bardzo przyjemny. Nie wiem co mogę powiedzieć na jego temat, bo nie mam dużego doświadczenia z pędzlami do makijażu. 



3. Korektor Bourjois healthy mix numerek 51. Bardzo polubiłam się z tym korektorem. Mimo że na mojej buzi nie ma jakichś wielkich niedoskonałości, które musiałabym codziennie poprawiać, to jednak dobrze jest mieć coś w kosmetyczce co poradzi sobie z większością niespodzianek.



4. Podkład z tej samej serii co korektor, numer 52. Jak na razie mi się podoba, ale nie stosowałam go jeszcze na tyle długo, aby móc go ocenić. Wybrałam go, bo ma naprawdę dobre opinie, więc chyba niemożliwe, żebym nie była zadowolona.



5. Na stornie kosmetykizameryki.pl przy złożeniu zamówienia za powyżej 100 zł możecie wybrać sobie produkt za 1 grosz! Macie do wyboru kilka produktów w zależności od kwoty zamówienia. Ja dostałam od nich krem Olay, który widzicie niżej. Jest to krem regenerujący na noc. Ma bardzo przyjemną, powiedziałabym żelową, konsystencje i świetnie się rozprowadza, a dodatkowo ładnie pachnie. :) Dostałam również kupon rabatowy na kolejne zakupy. Chyba czas go wykorzystać :D 


Znacie ten sklep? Co o nim myślicie? ;) 

25 komentarzy:

  1. lubię pędzle z Hakuro <3

    ________________________
    blog.justynapolska.com
    MODA & MAKEUP

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis! Uwielbiam te gąbeczki świetne są. I ogólnie kosmetyki z ameryki +++!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    claudelline.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle hakuro są super,slep znam:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że jeszcze nic cie kupowałam na stronie tego sklepu chociaż wcześniej już o nim słyszałam. Beauty blender ostatnio chodzi mi po głowie bo bardzo wiele dobrych opinii o nim znalazłam. Ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie, a pędzle Hakuro są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię pędzle Hakuro :) świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dotychczas ten sklep mnie nie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nowości:)
    milego nowego tygodnia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałby mi się ten pędzel z Hakuro:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nic tam nie kupowałam jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam że kremy z Olay są fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam pozytywne opinie o tym sklepie, ale sama tam nie kupowałam... jeszcze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kupowałam jeszcze w tym sklepie, ale z tego, co widzę, klientki są zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  13. O tym sklepie słyszałam już nie raz. Niestety jakoś nigdy sama nic tam nie zakupiłam.
    Chętnie wypróbowałabym Bourjois healthy mix ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię nakładać podkład gąbeczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma w tym nic trudnego, ale na początku rzeczywiście trzeba się przyzwyczaić. :)

      Usuń
  15. Od ponad trzech lat robię zakupy w tym sklepie i jestem zachwycona ;) Super ceny , przesyłka zazwyczaj na następny dzień także kiedy tylko czegos potrzebuje wiem gdzie szukac :) Polecam dziewczyny będziecie zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. będziesz bardzo zadowolona z tego pędzla :) hakuro mają na prawdę dobre pędzle :D

    wszystkiego najlepszego dla mamy! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam w ogóle o tym sklepie, ale z chęcią tam zajrzę. Jeśli chodzi o gąbeczkę do makijażu to właśnie planuje sobie zakupić by porównać ją z pędzlem do podkładu. Jestem mega ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten pędzelek i gąbeczkę chętnie bym przygarnęła ! :) Świetny blog ! :)
    Obserwuję również :)

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny blog :)
    nie słyszałam o healthy mix ... pędzel i gąbeczkę znam,a kosmetyki z Olay kojarze :)
    wspólna obserwacja ? :) ja klikam :) http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sklepu nie znam ale chętnie poznam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Sklepu nie znam, ale zaciekawiłaś mnie :) Mam jeden pędzel Hakuro, jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne produkty zamówiłaś, aż zobaczę na ich stronkę ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!