Ulubieńcy kosmetyczni ostatnich czasów. #2

To będzie dopiero drugi raz, gdy na moim blogu zamieszczam post z ulubieńcami. Chciałabym to robić częściej, ale nie kupuję za dużo, więc nie miałabym Wam co pokazywać. Osobiście bardzo lubię takie wpisy czy filmiki. Sporo się można z nich dowiedzieć, a poza tym... Jaka dziewczyna nie lubi czytać czy słuchać o kosmetykach? Chyba takich nie znam! ;) Kolejność pokazywanych przeze mnie rzeczy nie ma znaczenia. Wszystkie mogę Wam serdecznie polecić.


Zacznę od produktów do włosów. Pierwszym z nich jest szczotka do włosów tangle teezer. Pewnie większość z Was ją zna. Ja zastanawiałam się nad kupnem jakiś czas aż w końcu się zdecydowałam i jestem naprawdę zadowolona.

szczotka do włosów tangle teezer pomarańczowo-żółta

Następną rzeczą jest maska do włosów. Od kiedy jestem konsultantką Avonu testuję sporo produktów tej firmy. Co prawda kosmetyki do włosów do tej pory mi jakoś nie pasowały, ale ta maska sprawdza się naprawdę fajnie. Włosy po niej są gładkie i delikatne.

maska do włosów avon advance techniques

Kolejną grupą kosmetyków, które chce Wam teraz pokazać to typowa kolorówka. Pierwsze co to tusz do rzęs z Astora. Świeżo po otwarciu myślałam, że nie będę zadowolona, ale okazało się, że jest inaczej. Ogólnie zauważyłam, że tusze do rzęs mają to do siebie, że są lepsze, po jakimś czasie od otwarcia. Na początku są chyba po prostu zbyt mokre przez co brudzą i bardziej sklejają rzęsy.

mascara astor seduction code

Z firmą Astor zetknęłam się osobiście dopiero niedawno kiedy to całkiem przypadkowo kupiłam podkład z tej firmy. Nie jestem z niego do końca zadowolona. Natomiast bardzo spodobał mi się cień od nich. Jest to teoretycznie cień do powiek, ale ja go używam do brwi i jest naprawdę mega. Jest to kolor 630 Smoky Purple. Na brwiach jest ciemno brązowy, a na tym najbardziej mi zależało.

cień do brwi astor 630 smoky purple

Na punkcie szminek mam fioła już od jakiegoś czasu. Co prawda staram się być rozsądna w kupowaniu i nie mam ich jakoś szczególnie dużo. Ostatnio moją ulubioną szminką jest szminka z Avonu, kolor - cantaloupe. Jej rzeczywisty kolor możecie zobaczyć tutaj - KLIK. Można powiedzieć, że jest to odcień pomarańczy lub taki bardzo wyrazisty nude.

szminka avon cantalouqe

Teraz czas na produkty, nazwijmy je, pielęgnacyjne. Pierwsze co to mój absolutnie ulubiony płyn do kąpieli od Avon o zapachu orchidei i malin. Zapach jest obłędny. Utrzymuje się naprawdę długo. Do tego płyn jest bardzo wydajny, bo wystarczy nakrętka produktu, aby wytworzyć sporą ilość piany.

płyn do kąpieli avon

Przedostatnim ulubieńcem jest antyperspirant również od Avon. Lubię go głównie za piękny zapach. Planuję również zakup perfum o tym samym zapachu - jest piękny.

antyperspirant avon far away


Na koniec zostawiłam płyn micelarny od Bourjois. W sumie nie wiem czy ten płyn różni się jakoś szczególnie od tego z Garniera. Ogólnie chodzi mi o płyny micelarne. Uważam, że sprawdzają się dużo lepiej niż wszelkiego rodzaju mleczka i tak dalej. Muszę jeszcze kiedyś spróbować chusteczek do makijażu, ale jak na razie zostanę przy płynach micelarnych.

płyn micelarny bourjois

Co sądzicie o tych produktach? :)

Do usłyszenia!

16 komentarzy:

  1. Temat świetny, bo tak jak wyżej napisałas "każdą dziewczynę interesują kosmetyki".

    Pisałaś, że jesteś ciekawa jak sprawdzają się chusteczki do demakijażu, ja osobiście bardzo Ci je odradzam, bo one tylko wcierają nasze "brudy" w skórę- czego konsekwencją mogą być znienawidzone przez nas wypryski.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie szał na te szczotki jest dziwny, używałam jej i nic ciekawego nie zaobserwowałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba kolor tej szminki, a nad zakupem tej szczotki do włosów też się zastanawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta szczotka jest rewelacyjna ;-)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. również posiadam tę szczotkę i jest cudna ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zamiar wyprobowac ta szczotke do wlosow! A kosmetyki z astora sama uzywam, sa mega <3

    www.sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajni ulubieńcy! Moim ulubieńcem już od dobrych kilku miesięcy jest ta szczotka do włosów! :)

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Tangle Teezer, nie wyobrażam sobie życia bez tej szczotki

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna szczotka i ciekawe kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. znam tylko ten ostatni produkt,u mnie się nie sprawdził,ale za to ten z garniera uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczotka genialna! :)

    Zapraszam:)
    http://oustianowskaphotography.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  12. tangle teezer to moje uzależnienie. kiedyś miałam duży problem z rozczesywaniem włosów , a teraz nie pamiętam kiedy coś szarpało moje włosy. mam już dwie i przymierzam się do trzeciej ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. I own a Tangle Teezer and was the best thing I bought for my hair!
    You have a really nice blog, what do you say about follow each other? I will follow you back. Keep in touch!

    xo,
    priceless-ambition.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  14. oh.. uwielbiam ta szczotkę i się z nią nie rozstaję ! :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!