niedziela, 27 września 2015

HELLO AUTUMN

Witam Was po najdłuższej przerwie jaka kiedykolwiek zdarzyła się na moim blogu. Nie potrafię się usprawiedliwić i nawet nie chce tego robić, bo sama nie wiem do końca jak do tego doszło. Wiem za to, że ta przerwa była mi potrzebna. Prowadząc bloga zawsze jest obawa, że w pewnym momencie zabraknie tematów, że stracimy motywację i zapał i tak właśnie było ze mną. Przemyślałam jednak wszystko i zdecydowałam, że nie poddam się tak łatwo, dlatego wracam i mam nadzieję, że pomysły na posty będą same przychodziły i że pisanie będzie tylko i wyłącznie przyjemnością. Już niedługo wracam z nowymi wpisami, a teraz zostawiam Was z garstką zdjęć #selfie, i nie tylko, z mojego instagrama :) 


Instagram





9 komentarzy:

  1. fajnie, ze wrocilas, czekam na kolejne posty!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przerwa czasem każdemu się przyda :) Fajnie, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na jakiś post u Ciebie! :D:*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne włosy masz:) zapraszam w wolnej chwili do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O super selfie!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kazdy potrzebuje wakacji :)) najwazniejsze, ze wrocilas z podwojona sila :D

    Pozdrawiam,
    Ania, http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!