POLECANY POST

Nowości kosmetyczne | EVELINE, DR IRENA ERIS, LIRENE, LOREAL

Hej, przychodzę dziś do Was z recenzją kilku produktów, których używam w ostatnim czasie. Raczej nie są to jakieś wymyślne kosmetyki, więc...

Ulubieńcy kosmetyczni ostatnich czasów.

Jeszcze jakiś czas temu nie zdecydowałabym się na tego typu post, bo zwyczajnie nie miałabym pojęcia co mogę nazwać ulubieńcem. Jednak od pewnego czasu zaczęłam troszkę o tym myśleć i w sumie uzbierało się sporo rzeczy, które są dla mnie najlepsze. Osobiście wolę ulubieńców i haule w postaci filmików, ale jak na ten moment nie jestem w stanie żadnego nagrać, bo nie mam do tego, powiedzmy, warunków. Mam nadzieję, że kiedyś się to zmieni, bo o nagrywaniu na yt myślę już od jakiegoś czasu. 

  • Pierwszym ulubieńcem jest perfum AVON Luck. Zapach podoba mi się od pierwszego powąchania. Jest rewelacyjny. 


  • Jak już jesteśmy przy AVONie to muszę wspomnieć o korektorze rozświetlającym pod oczy, którym jestem zachwycona. Co prawda nie mam żadnego porównania, bo wcześniej nie stosowałam korektora. Ten jest moim pierwszym i jest jak najbardziej na plus! 



  • Tusz od Bourjois. Moim zdaniem jest świetny! W cenie regularnej kosztuję 33 zł z groszami, ale ja kupiłam go na ostatniej promocji - 49% w Rossmanie. 



  • Jakiś czas temu pisałam o produktach Garnier. I dziś znowu muszę wspomnieć o odżywce do włosów Goodbye Damage. Moim zdaniem produkt jest świetny, zwłaszcza biorąc pod uwagę jego cenę. 



  • Ostatnim kosmetykiem jest odżywka od Eveline 8w1. Na moje paznokcie działa świetnie. Miałam straszny problem z rozdwajaniem i łamaniem, a po stosowaniu jej przez jakiś czas problem znikł. 



Początkowo chciałam, aby ten post zawierał ulubieńców bardziej ogólnych, ale wtedy byłby on strasznie długi i wiem, że nie chciało by się Wam tego czytać. Mnie pewnie też. Dlatego właśnie uważam, że ulubieńców lepiej się ogląda niż czyta. :)

Mieliście któryś z tych kosmetyków? Jakie są Wasze opinie?
Lubicie posty typu ulubieńcy czy haule zakupowe? 

Do następnego ! 

33 komentarze:

  1. Oo moze bym sobie wlasnie kupila taki korektor:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywka jest świetna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z nich, ale chciałam kupić sobię te perfumy :D

    Obserwuję, ale nie zmuszam do tego samego:
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. te perfumy są piękne, też je mam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. PS: Co do tego komentarza u mnie: Obserwuję od dawna! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie za mało się udzielasz, że Cię nie zapamiętałam. :P

      Usuń
  6. Super blog i posty :)
    Korektor dobrze kryje cienie pod oczami?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. so nice, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywka Fructis jest naprawdę dobra! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tylko odżywkę z przedstawionych powyżej kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super są te perfumy <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam problem z paznokciami i wiele słyszałam o tej odżywce :) będę musiała w końcu ją kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również zakochałam się w Luck od pierwszego powąchania. Ślicznie pachnie i do tego ślicznie wygląda :)

    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. odżywka do paznokci z Eveline świetna, moje paznokcie łamały się i rozdwajały dzięki jej zastosowaniu, nie rozdwajają się i rosną piękne i długie ;) świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie używałam ale może kiedys się skuszę na tusz;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te perfumy są przecudowne! Właśnie mi się kończą i muszę zamówić kolejne :) Zapraszam na nowy post! buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. odżywka do włosów, którą pokazałaś jest cudowna! miałam ją kilka razy :) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. taką odżywkę do paznokci muszę sobie kupić, właściwie korektor pod oczy też.

    OdpowiedzUsuń
  18. Odżywka Eveline to zdecydowanie ulubieniec ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a na mnie ta odżywka chyba nie działa bo nie odratowała moich paznokci po hybrydach :c

    Pozdrawiam serdecznie ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  20. ten korektor rozświetlający wygląda super ;) muszę wypróbować ;) jestem też bardzo ciekawa tego zapachu perfum ;) pozdrawiam ;* http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. mam ten korektor, ale mnie jakoś nie przypadł do gustu. Jeśli chodzi o perfumy, to uwielbiam ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  22. Używam tą odżywkę do paznokci. Jest świetna. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten tusz mnie ciekawi, bo lubię takie tradycyjne szczoteczki bez udziwnień.

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!

Copyright © 2014 DREAMY-WOMAN kobiecy blog lifestylowy , Blogger