POLECANY POST

Nowości kosmetyczne | EVELINE, DR IRENA ERIS, LIRENE, LOREAL

Hej, przychodzę dziś do Was z recenzją kilku produktów, których używam w ostatnim czasie. Raczej nie są to jakieś wymyślne kosmetyki, więc...

Niedzielne popołudnie


Takie dni jak ten to ja lubię. Piękna pogoda, cudowny chłopak u boku, do tego rowerek. No czegoż chcieć więcej? Ewentualnie więcej takich dni. Po kilku godzinach na świeżym powietrzu człowiek od razu lepiej się czuje. Jakiś czas temu wróciłam do czytania książek i mimo że moje noworoczne postanowienie jest już raczej niemożliwe do zrealizowania to czytać będę, bo po prostu lubię. Na pewno co jakiś czas będą pojawiać się posty z mini recenzjami. Polecacie jakąś ciekawą książkę? 

Z dzisiejszych zdjęć jestem całkiem zadowolona, ale przy pełnym słońcu mieliśmy problemy ze światłem. Do tego bardzo chciałabym uzyskać efekt rozmytego tła, ale mój obiektyw chyba sobie z tym nie poradzi. Jeśli orientujecie się w tym temacie to proszę o wskazówki ;)

Mam na sobie różowy top z second handu, białe spodnie, które na pewno często będą się tu pojawiać, i conversy. Na szyi mam naszyjnik, który dostałam od mojej przyjaciółki, a na nadgarstku 'złotą' bransoletkę - łańcuch. To by było tyle. Zapraszam do obejrzenia zdjęć i do następnego! ;) 









  top - sh
spodnie - h&m 

34 komentarze:

  1. Przyjadę i jak się spotkamy to efekt rozmytego tła może troszkę się pojawi :P
    Znaczy postaramy się coś wymyślić, żeby taki był :D

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie wyglądasz :)
    ja tez kocham takie dni, kiedy moge jezdzic na rowerze z inna osoba. No chlopaka nie mam, haha, ale z przyjaciolka czy kolega :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a u mnie pogoda do dupy! :(
    swietne spodnie !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyglądasz, pasują Ci te kolorki, u mnie niestety pogoda ponura :/

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt rozmycia uzyskasz np obiektywem 50mm lub 85mm :)
    mimo to wyglądasz promiennie, dzięki czemu zdjecia sa piekne! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz! :) z książek mogę Ci polecić sagę "Szeptem" :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo, na pewno zwrócę na nią uwagę :)

      Usuń
  8. fajny zestaw ;) super naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam spodnie z wyższym stanem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tego typu zestawy:) świetnie wyglądasz:*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie wyglądasz, bardzo podoba mi się naszyjnik :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też byłam w niedziele na rowerkach z facetem, 18km przyjechaliśmy, wracałam prawie z językiem na wierzchu :P hehehe
    Zestaw super! już nie mogę się doczekać kiedy u mnie zrobi się tka ciepło i też będę mogła soboe hassać w crop top'ach :)
    Twój jest super- i właśnie za to uwielbiam buszować po SH, bo można tak złowić perełki za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo :)

    Polecam Ci książkę "MASA o kobietach polskiej mafii" oraz "Gwiazd naszych wina" :) Oraz książki Paulo Coelho- wszystkie są super! :)

    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia :) ślicznie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodnie !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. to prawda, na takie czekamy!!! :) super spodnie :) a marzenia nie tylko warto ale trzeba mieć! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. z książek polecam serię dary anioła albo igrzyska śmierci, moje favs :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie dobrałaś kolorki. A czytanie to zawsze fajne wypełnienie czasu :)
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mlodamarika.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. ustaw jak niższą przesłonę - powinno tło lepiej wyglądać :)
    super sie prezentujesz w białych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice look!
    <3

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się naszyjnik, prosty i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi sie :) post przypadł mi do gustu
    Zapraszam
    Do
    Mnie :***

    OdpowiedzUsuń
  23. ale świetnie wyglądasz w tej stylizacji ! 3 razy TAK :)"

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!

Copyright © 2014 DREAMY-WOMAN kobiecy blog lifestylowy , Blogger