sobota, 9 maja 2015

Jeansowa kurtka

Witam Was w ten piękny dzień. Muszę przyznać, że dawno nie spędziłam tak miło czasu jak dziś. Pogoda jest świetna, na termometrach ok 20 stopni. Szkoda tylko, że dziś słoneczka tak mało, ale poza tym to nie ma się do czego przyczepić. Ostatnio nie mam zbytnio ochoty na dzielenie się na blogu jakimiś głębszymi przemyśleniami, bo wszystkie są negatywne i sprawiają, że krew mi się gotuję także nie ma sensu się denerwować.

Co do dzisiejszych zdjęć to nie jestem do końca zadowolona. Jakość pozostawia wiele do życzenia. Nie wiem czy ma się to światłem czy ustawieniami aparatu no ale tak czy siak - nie podoba mi się efekt. Poza tym, kiepska ze mnie modelka. Zdaję sobie z tego sprawę. :D Następnym razem postaram się, aby wyglądało to lepiej.








koszulka - terranova 

35 komentarzy:

  1. Swietnie wygladasz:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia:D

    http://natss28.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna z Ciebie modelka, wyglądasz fajnie!

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw na luzie, a kurtka super!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kurtka to hit..... musze sobie taką kupić

    http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja i piękne zdjęcia :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam jeansowe kurteczki, Twoja jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio też zakupiłam taką katanę i jestem zachwycona, pasuje praktycznie do wszystkiego i nadaje charakteru:)
    pozdrawiamy i zapraszamy!
    jesteśmy raczkującym blogiem, więc każdy gest w naszą stronę nas ogromnie cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś piękna kobietą z cudowną figurą której Tobie zazdroszczę. Świetne zestawienie, lubię kurtki jeansowe pasują praktycznie do wszystkiego. Szkoda że słaba jakoś zdjęć, gdyż jesteś bardzo fotogeniczna i umiesz sprzedać swój styl dalej :)
    Pozdrawiam i dodaje do grona obserwowanych ! :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejka, jak mi się miło zrobiło po przeczytaniu Twojego komentarza. Dziękuję bardzo za piękne słowa :)

      Usuń
  10. ładne, ładne! :)
    Widzę ostatnio dużo eksperymentujesz ze zdjęciami, może czas teraz wybrać się razem :D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dilettantex811 maja 2015 20:37

      No i świetnie! W weekend jak znajdę czas to można iść :D ;)

      Usuń
  11. Jeansowa kurteczka to juz chyba jak mała czarna,ponadczasowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna jest ta kurtka ♥ uwielbiam takie
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się takie jeansowe kurteczki, klasyk :) buty czaad!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega fajne spodnie ! Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam jeansowe katany! Twoja jest boska ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne leginsy ; )

    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. lovely post! have a nice week :)
    kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz bardzo ładnie, bo naturalnie i dziewczęco! Zapraszam do wspólnej obserwacji, jeśli spodoba Ci się u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kurteczka :) masz bardzo ładne włosy, zazdroszczę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Delikatny, nieprzerysowany look! Super:) Ja już obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się te zdjęcia bardzo podobają! Masz piękne włosy <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny strój;) Bardzo mi się podoba ;)_

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;*
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie kochana wyglądasz! :) i masz takie długie włoski! mi się strasznie przerzedziły ostatnio :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też strasznie wypadają i w porównaniu z tym co miałam kiedyś, a co mam teraz z włosami to jest słabo ;/ :)

      Usuń
  25. Pięknie wyglądasz :) I świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo podobają mi się zdjęcia, a stylizacja świetna i wygodna :)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!