środa, 6 maja 2015

BLACK DRESS


Mówiłam, że po maturach zacznę działać na blogu i mam zamiar dotrzymać słowa. Co do egzaminów to powiem, że mam mieszane odczucia. Nie potrafię określić jak mi poszło. Mam maleńką nadzieję, że z każdej części po te 30% udało mi się zdobyć, ale to się dopiero wszystko okaże w czerwcu. Będę dobrej myśli. Jeszcze tylko przetrwać j. polski i j. angielski ustny i trzeba będzie rozejrzeć się za jakąś pracą. Polskiego boję się bardzo, bo mam wrażenie, że jestem na to totalnie nieprzygotowana. Obawiam się, że w stresie nie będę w stanie nic powiedzieć. 

Co do zdjęć. Mnie zobaczyć w sukience to naprawdę rzadkość, ale bardzo chciałabym to powoli zmieniać. Wydaje mi się, że sukienka zawsze dodaje uroku, a tego (prawie) nigdy za wiele. Połączenie trampek z, nazwijmy to, elegancką górą, jeszcze jakiś czas temu wydawało mi się niemożliwe, ale przełamałam się i muszę powiedzieć, że czułam się całkiem dobrze w takim zestawieniu. Spójrzcie na zdjęcia. :)


fot. Kuba 











kurtka - new yorker
torebka - house


30 komentarzy:

  1. Świetny fotograf xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sliczna torebka:) dasz rade na pewno!:) a w sukience wygladasz cudnie❤

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia super, pasuje ci ta sukienka bardzo! :)
    Dalej trzymam kciuki za egzaminy ustne. :*
    Musimy wybrać się na jakaś sesje, może zabierzemy ze sobą Kubę, bo widać że ma chłopak wprawe :) P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      No ja jestem jak najbardziej za sesją :) Zgadamy się :)

      Usuń
  4. piękne i świetny post :) <3
    zapraszam do mnie http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, bardzo w moim stylu! :)
    Obserwuję :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi :)
    Nowy post już w piątek! :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/04/white-cherry.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownaa jest ta torebka! :)) może wspólna obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też liczę na te "magiczne" 30%, haha :) co do ustnych mam tak samo.. strach przed j. polskim jest straszny... "uroki" nowej podstawy chyba :D
    powodzenia kochana! trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Poprzednie roczniki chociaż wiedziały co ich czeka, a my mamy trochę lipę ;/ A do tego ja idę na pierwszy ogień, wchodzę pierwsza. ;o

      Tobie również powodzenia i dzięki :*

      Usuń
  8. Zapraszamy na konkurs na naszym blogu.
    Do wygrania nagrody z C&A :)
    Pozdrawiamy, M&A
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie będziesz miała nawet więcej niż 30 % ! Świetna stylizacja!
    miałaś już ustny polski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie miałam. Będę mieć 18 maja :/

      Usuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia :) Sukienka jest śliczna i bardzo Ci pasuje.
    http://littleworldanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno się uda! Trzymam kciuki !!!! :-* buziaki !
    Cudownie wyglądasz, sukienka do trampek- bosko!

    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię połączenie trampek i sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz! Bardzo dziewczęco, a jednak z pazurem :)
    ♀ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. życzę Ci jak najlepszych wyników na maturze:) nie stresuj się - jak zaczniesz mówić to zobaczysz, że zaraz będzie po maturze:p pięknie wyglądasz:*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz :)
    Powodzenia na ustnym! :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. you look so pretty girl :) i love your dress! Beautiful pictures!!

    www.yoannita90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana świetnie wyglądasz :***

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, piękna stylizacja i piękna Ty! Bardzo fajny post z mega stylizacją, czekam na następne.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Tym razem recenzja wybitnej moim zdaniem książki.
    Jeśli to nie problem to proszę o kliknięcie plusika w Google.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacja! super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna stylizacja. ;) Mnie też rzadko można zobaczyć w sukience. Mam nadzieję, że zdałaś maturę! ;]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna torebeczka i świetne buty :) Całość bardzo fajna :) Jesteś śliczną dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłam sobie niedawno podobną czarną sukienkę i właśnie z takimi trampkami ją widzę !:)

    OdpowiedzUsuń
  23. połączenie elegancji ze sportem jak najbardziej na tak! :) buziaki :*

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!