Beżowa sukienka

Witam Was dość późną porą! Post miał się pojawić wcześniej, ale dopiero wróciłam do domu z Komunii mojej kuzynki. Pogoda dopisała, najadłam się, było w porządku :D Miałam teraz bawić się  na dyskotece, ale po całym dniu na obcasach, moje nogi mówią - nie! Jestem po ustnym egzaminie z języka angielskiego, ale czeka mnie jeszcze to czego boję się najbardziej - j polski. Trzymajcie za mnie, w poniedziałek rano, kciuki. Na pewno się przyda. 

Bardzo bym chciała podziękować za ponad 30 tys. wyświetleń. To nie jest dużo patrząc na to ile czasu jestem na tym blogu, ale i tak bardzo mnie ucieszyła ta okrągła liczba! A teraz zerknijcie na zdjęcia. 









 kurtka - new yorker
sukienka - sh

35 komentarzy:

  1. Wspaniała sukienka :) świetnie wyglądasz

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna stylizacja, sukienka cudo!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio boisz się j.polskiego? :P hehe ja to przed angielskiem bym wymiękała :P hehe
    Bardzo ładnie wyglądałaś! torebka i ramonka są super! ostatnio patrzyłam właśnie na nią w New Yorkerze :) fajnie się układa, a teraz żałuję, że jej jednak nie wzięlam :/

    I powodzenia, daj znać jak poszło :)

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz pięknie ! :) życzę powodzenia na egzaminie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja, poszukuje takiej sukienki :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nowy post xx
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny dziewczęcy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka mi się nie widzi, tylko ją bym zmienila :) ale reszta genialna - tak subtelnie ;))
    BLOG - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że na początku też mi się nie podobała ta torebka. Dostałam ją, a później bardzo długo leżała gdzieś na dnie szafy. Ale ostatnimi czasy przekonałam się jakoś do niej i teraz wydaje mi się ok ;) Dzięki za opinię! :)

      Usuń
  8. Śliczna sukienka :) Ale rajstopy do butów z odkrytymi palcami to mój mały koszmarek, udam, że tego nie zauważyłam :D
    Trzymam kciuki za Twój ustny polski, dla mnie to był najważniejszy egzamin i dlatego zawsze wszystkim życzę powodzenia i jestem ciekawa, jak poszło :)
    teorakobiety.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że jesteś wyrozumiała jak i bardzo zadowoliły mnie komentarze ze szczerą opinią. Takie lubię najbardziej. Nie są chamskie, a po prostu zwracają uwagę na niedociągnięcia. Wielkie dzięki :)

      Usuń
  9. beautiful post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. taka piękna sukienka z sh? żazroszczę!
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny łup z sh. :) Ślicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna jest ta sukienka! Ale Ty masz cudowne nogi!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem nieskromnie, że też mi się podobają haha! ;p Dziękuję :*

      Usuń
  13. ślicznie w niej wyglądasz :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądasz:)
    Super sukienka:)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zestawienie, sukienka jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz bosko, piękna sukienka, idealnie do Ciebie pasuje. Zmieniłabym tylko torebkę :)
    Masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne buty i odcień kiecki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobna sukienke, tylko czerwona :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja własnie zbieram książki do takiej biblioteczki, chcialabym miec taki wielki bialy regal na cala sciane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczna sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz :)
    i super pazurki :)!!

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna sukienka i kurteczka ♥ i Twoje włoosy ♥ piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądałaś! Śliczna ta sukienka :)

    http://we-make-world-better.blogspot.co.at/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie i sukienka też :) :D
    Zapraszam do mnie: http://kandziablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!