Błękitna koszula

Jestem już po ustnych maturach i jestem bardzo zadowolona z wyników. Zdałam i j.angielski, ale i j. polski, którego się tak strasznie bałam. Miałam sporo szczęścia, bo wylosowałam całkiem przyjemny temat. Wiem, że część osób miała trudniejsze, ale to nie ja wymyślałam zasady przeprowadzania tych egzaminów. Teraz tylko czekać do czerwca na wyniki z pisemnych matur i koniec myślenia o szkole. No o ile zdam :D

Zestaw, który chce Wam dziś pokazać to niebieska koszula w białe paseczki, których nie widać za bardzo na zdjęciach, jeansy i conversy. Do tego torebka, którą mogliście już wcześniej zobaczyć i kurtka, ale ubrałam ją tylko dlatego, bo było dosyć zimno. W innym wypadku całkiem bym z niej zrezygnowała. Co do mojej fryzury to wiem, że jednym się podoba, a inni uważają, że jest zabawna, ale to już kwestia upodobań. ;)








kurta - new yorker
koszula - house
spodnie - sh
torebka - house 

37 komentarzy:

  1. Koszula prześliczna, a ta fryzura pasuje Ci jak mało komu :)
    gratuluje dobrze zdanej matury ustnej!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, fajny kolor torebki :) Co do fryzury, to nie jestem jej fanką ale u Ciebie wygląda bardzo dobrze :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, ze tak swietnie ci poszlo! :3 trzymalam kciuki :)!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fryzurka samuraja! :D super ze zdalas :)
    stylizacja świetna, kurteczka boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna koszula i świetne upięcie włosów!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. koszulę podobną mieć muszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ladnie! slicznie Ci w tej fryzurce :*

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula jak koszula, wszystkie są ładne, ale włosy to Ty masz piekne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie wyglądasz w tej koszuli. Pasuje Ci ten kolor:) No i bardzo fajna fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna!:*

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. to gratulacje! oryginalna koszula, prawie tych paseczków nie widać

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! Wszystko mi się podoba !
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietnie wygladasz! taki prosty look a jaki efektywny! wloski tez super!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice post as always! :)
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz
    pasuje Ci taki styl

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję zdania matur :) koszula super ;)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. też ustne mam za sobą, na szczęście zdane :D
    cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kombinacja ze spodniami z wysokim stanem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tą fryzurę! Sama taką noszę od czasu do czasu :) Świetna stylizacja i ciekawy blog. Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna stylizacja! ;)
    Chodzilabym <3
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz :) lubie taki zestawy:)

    Ps. Mam nadzieje, ze z mama juz sie pogodzilaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam podobno koszule,uwielbiam ja,jest uniwersalna i moznan tworzyć rozmaite stylizację

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna koszula i fryzura <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna koszula, mam wrażenie, że kolor stworzony dla Ciebie:) Trampki też fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja się trochę stresuję polskim, nie chciałabym wylosować jakiegoś językowego tematu...
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fajna fryzurka, chyba też ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam koszule, a twoja jest niesamowita :):)

    zapraszam na nowy wpis na blogu:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/05/tak-wiele-sie-dzieje.html

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo dobrze wyglądasz w tej fryzurze :)

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!