Wiosna chyba jest już blisko!

Na zdjęciach, które za chwilę zobaczycie nie widać może jeszcze tej wiosny, ale to tylko dlatego, że były one robione po 16. W południe było naprawdę pięknie, zresztą dziś wcale nie jest gorzej. Już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła włożyć cienką kurteczkę zamiast ciężkiej, grubej kurtki. Co prawda moja wcale nie jest taka ciężka, ale wiecie o co chodzi :D 

Kilka dni temu stało się coś w co pewnie będzie Wam ciężko uwierzyć. Pierwszy raz w życiu kupiłam coś przez internet. Wydaje mi się to dość dziwne w XXI wieku gdzie ludzie nawet zakupy spożywcze robią przez internet. Także ten, postanowiłam sobie to gdzieś zapisać i padło na bloga ;) 

Co do zdjęć. Tak jak już wspomniałam były robione dość późną porą, więc kolory nie są do końca zadowalające. Przerobić tego tak, aby barwy były cieplejsze niestety jeszcze nie potrafię. Do tego wszystkiego mój fotograf nie jest jeszcze za bardzo doświadczony, ale myślę, że jak na początek nie jest najgorzej. Ze mnie modelki też raczej nie będzie. ;p 
















< 3 




< 3

26 komentarzy:

  1. oj tam, zdjęcia są bardzo fajne!
    mega podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz cudowne buty! Widze nowy naglowek :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty świetne, a kotek jest prześliczny<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze pięknie wyglądasz Kamiśka:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie
    www.stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jak na taką porę robienia zdjęć, są naprawdę świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz świetne spodnie :)
    Ja zakupy przez internet robię bardzo często!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fotograf jest super xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja, swietne buty i kot prze-uroczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna stylizacja i milusi koteczek ;)

    Zapraszam do siebie, nie zapomnij dać znać że wpadłaś :)
    http://jestembrunetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie pogoda jest strasznie mieszana. W środę była u mnie śnieżyca ,haha :D Ładne zdjęcia !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dopiero też niedawno zaczęłam przygodę z internetowymi zakupami, nigdy takim nie ufałam haha :) Pozdrawiam,polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  13. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3
    Coś czuję , że będę wpadała tu codziennie :3
    zapraszam do mnie :*
    Obserwujemy :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie dzisiaj typowo wiosenna pogoda:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjecia. U mnie dzisiaj też cały dzień super pogoda. :D
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie są mega, świetnie w nich wyglądasz :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia są naprawdę dobre, świetny outfit :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już sama nie wiem gdzie ta wiosna... u mnie teraz ciągle pada :/ świetny ootd :*
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jestes! A twoje buty szczegolnie! Pzdr.
    zapraszam do mnie: http://witamina1.blogspot.com/
    odwdzięczam się za kom :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna bluzka ♥
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne spodnie i bluzeczka! bardzo mi się podoba, a kociak jaki uroczy <3

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!