Z miłości do... zwierząt.

 Muszę przyznać, że jeszcze jakiś czas temu byłam zdumiona, gdy ludzie dobrowolnie chcieli dostosowywać swoje życie pod czworonożnych domowników. Nigdy nie mówiłam, że nie lubię zwierząt, bo lubię, nawet bardzo, ale nie u siebie w domu. Tzn było tak do niedawna. Wszystko zmieniło się, gdy moja mama zdecydowała, że zamieszka z nami kotka. Bardzo urocza kotka. I tak oto się w niej dosłownie zakochałam. Naprawdę! Wiem, że może brzmieć to dość zabawnie, ale mówię całkowicie poważnie. Mimo, że kotka nie chce się przytulać ani nic z tych rzeczy to ją uwielbiam. Sama jestem w szoku, że mogłam się tak przywiązać do zwierzęcia i to w dodatku w tak krótkim czasie.  Teraz nie wyobrażam sobie, że mogłoby jej tu z nami nie być.  :) 






Wiem, że moja nowa miłość (nie ma jeszcze imienia) nie wygląda na zadowoloną, ale na pewno było jej zimno - to musi być powód. Albo nie lubi zdjęć :D Na pewno jeszcze ją zobaczycie. 

30 komentarzy:

  1. Ja kupiłam psa, między innymi dlatego, że mega się ich bałam.. Teraz nie wyobrażam sobie nie mieć w domu mojej Lilki. ;')
    Co do tego, właśnie muszę z nią wyjść na spacer, haha.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaa no to byśmy się nie nadawały do mieszkania pod jednym dachem, bo ja kotów nienawidzę ;) to wredne, małe, drapiące coś. Nigdy ich nie lubiłam, bo od zawsze jestem miłośniczką psów, a jak wiadomo, pies i kot to ogień i woda, przynajmniej stereotypowo :) Sama mam psa, zwykły kundelek, ale tak ją pokochałam, że nie zamieniłabym jej na żadne inne :)

    myheart-mymusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post+śliczne zdjęcia *.* Obserwuję liczę na rewanż : http://klaudusiadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne zdjęcia! :)
    Urocza kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjecia :) Bardzo słodki kociak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jesteś :) Kicia również cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sobie nie wyobrażam życia bez kota, wszystko wygląda inaczej i nawet jeśli zasypiają na około 20 godzin, to miło je mieć w domu.
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tak z moim psem :D Od kiedy pamiętam jakiś piesek był w domu i nie wyobrażam sobie, żeby taka radosna mordka nie witała mnie po powrocie do domu. Mimo tego, że często mnie bardzoooo denerwuje :p

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak w zwierzakach bardzo łatwo się zakochać, zwłaszcza w takich uroczych:)
    Pozdrawiam.
    [kiimir.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  10. szalenie ciekawy post,bardzo ładne zdjęcia, uroczo wyglądasz:)
    Twój blog przypadł mi baaardzo do gustu, jest coś, co mnie tu przyciąga :)
    co myślisz o wspólnej obserwacji?
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kociak! Sama mam świnkę morską i też już nie wyobrażam sobie życia bez niej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. słodki kociak :)

    obserwuję od dawna.
    www.patt-cieslewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kotka śliczna !
    Moj serce też jest oddane kotom!
    Mam 1 cudownego dachowca i kocham go baardzo mocno!
    http://devilswearchanel.blogspot.com/ <- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy jest ten kotek! Świetne zdjęcia. polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kotek :)
    Pasuje ci niebieski kolorek <3
    http://kaarollka.blogspot.com/ <--- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna historia, swietny kotek!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam kota i Cię rozumiem. I mój też nie lubi przytulania ani nic z tych rzeczy, więc mnie pewnie nienawidzi bo go wciąż tym męczę haha

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście nie przepadam za kotami, ale muszę przyznać, ze twoja kotka jest naprawdę urocza!
    Ja także bardzo lubię zwierzęta, szczególnie psy, sama jestem posiadaczką cudownego Cockera Spaniela. Nie wyobrażam sobie życia bez tego psiaka, jest moim przyjacielem od 6 lat i mam nadzieje, że to nigdy się nie zmieni.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, mile widziane wszelkie komentarze jak i obserwacje! :) http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny jest ten kociak ;)

    http://dzastolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ty jesteś śliczna! :)
    Kociak jest cudowny. Też mam kota i chyba ma podobny charakter do Twojego.
    Zapraszam: http://szpiegowisko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślałam dokładnie tak samo jak Ty :) Dopóki nie zamieszkała z nami również kotka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia. Kicia nie konieczne chce współpracować :P bardzo przyjemnie piszesz, doskonale się tego czyta.

    OdpowiedzUsuń
  23. Psy są lepsze :P
    Ps. Tylko go nie roztyj :D

    / Łysy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna kotka ♥ Ja mam już od 14 lat kocura, miałam też psa (tak pies z kotem taki mieliśmy fajny team) ale niestety rok temu miał wypadek. Jakiś miesiąc temu sprawiliśmy kocurkowi kolejnego psiego przyjaciela, bo nie wyobrażamy sb żeby nasza drużyna była niekompletna, za niedługo pewnie też coś o nim napiszę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. xD całkowicie rozumiem tą miłość ,mam kota,psa i dwa króliki choć czasem mam ochotę ich "zabić" dosłownie ;) to kocham je wszystkie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!