środa, 20 sierpnia 2014

Schyłek lata 2014 || WYPRZEDAŻ SZAFY

Hej! Ale zleciały te wakacje, co? Mimo, że praktycznie i tak siedzę cały czas w domu to dni lecą jak szalone. Lato też już nas chyba opuściło, bo pogoda jesienna. No cóż, taka kolej rzeczy. Zrobiłam dziś małe porządki w szafkach z ubraniami i schowałam już takie typowo letnie rzeczy. Zastanawiam się czy się oby nie pośpieszyłam za bardzo, ale nie wierzę w to, że będzie jeszcze naprawdę ciepło. Zresztą! W tym roku chyba i tak nie ma co narzekać, bo przez cały lipiec pogoda była super. W czerwcu też przecież było dobrze :) 

O szkole jeszcze za bardzo nie myślę. Chyba trochę ze strachu. Tak, przyznaję się - boję się iść do szkoły. W sumie to nie do końca. Boję się matury. Myślę, że rocznik 96 mnie zrozumie, no nie? Starzejemy się haha :D W tej kwestii to chyba tyle. 

A Wy schowaliście już letnie ubrania na dno szafy? 

Wracając do porządków w szafie mam kilka rzeczy, które może ktoś zechciałby ode mnie odkupić? Zapraszam do przejrzenia :) 



Do podanych cen jest już wliczona przesyłka :)


1. Bluzka, rozmiar uniwersalny (ja ją nosiłam jak miałam s, teraz mam m i też jest w porządku) ; cena 25 zł


2. Spodnie floral, rozmiar s ; cena 45 zł



3. Szorty (są brązowe, zdjęcia nie oddają koloru), rozmiar xs/s ; cena 30 zł




4.  Koszulka z nadrukiem, rozmiar chyba uniwersalny ; cena 20 zł


5. Bluzka w panterkę, rozmiar uniwersalny ; cena 30 zł 

przód. 

tył.


6. Czarna bluzeczka na ramiączka (na zdjęciach wygląda na wyblakłą, jednak jest w porządku) , rozmiar s/m ; cena 18 zł



7. Fioletowa narzutka z siatki, rozmiar uniwersalny ; cena 15 zł 




8. Żółta bluzka z rękawem 3/4 (kolor jest taki jaki widać na drugim zdjęciu),  rozmiar s/m ; cena 30 zł 






9. Bluzka tunika (kolor niebieski, mimo że na zdjęciu wygląda jakby była szara), rozmiar na metce l, ale nie wiem jakim cudem. Nosiłam ją jak miałam małe s i była w porządku ; cena 20 zł


10. Bluzka w paski, rozmiar uniwersalny ; cena 20 zł 


11. Czarna koszulka z przedłużanymi bokami, rozmiar s/m ; cena 25 zł



12. Czarne, bardzo wycięte szorty (chociaż jak teraz patrzę na te zdjęcia zastanawiam się czy to nie majtki, ale jeśli ktoś ma fajny tyłek to na pewno będzie wyglądać bardzo seksi;), zamek ja bym nosiła z przodu jednak z tyłu też może być, nie są wyblakłe, zdjęcia nie oddają koloru), rozmiar xs/s ; cena 30 zł 



13. Golf (chociaż nie wiem czy można to nazwać golfem, ale ma taką małą wstawkę przy szyi, kolor taki jak na drugim zdjęciu), rozmiar s/m ; cena 25 zł 



14. Czerwona elegancka bluzka z koronką na plecach, rozmiar xs/s/m ; cena 30 zł



Jeśli coś Ci się spodobało napisz do mnie e-mail kamila_a96@wp.pl i napisz w komentarzu, że napisałaś ;) 
Pytania w komentarzach możecie pisać :) 




24 komentarze:

  1. Też mi się wydaje, że już nie będzie jako tako lata, bo coraz chłodniej :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne szorty, ale z moimi biodrami raczej nie wejdę w taki mały rozmiarek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam ten sam problem, dlatego z nich rezygnuję :)

      Usuń
  3. Uwierz, że u mnie to samo - czas tak szybko leci.. Poza tym momentalnie się ochłodziło, co w znacznym stopniu odczuwam :) koniec biegania po domu bez skarpetek, częściej korzystam już z kocyka :D
    Ja nie pochowałam jeszcze letnich ubrań :) choć również myślę, że już wypadałoby :)

    http://rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze na wierzchu leżą crop topy, chyba faktycznie czas je schować.
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Korzystaj z wakacji ! :) A matura wcale nie jest taka straszna, klasa maturalna bardzo szybko zleci :) Zobaczysz! :)

    Zapraszam do siebie na www.threedl.blogspot.com na piżamową stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że szybko zleci to ja wiem, obym się zdążyła nauczyć tego co potrzeba :D

      Usuń
  6. Dasz radę z maturą domyślam się jednak co możesz przeżywać w związku z tym, że czeka Cię całkowicie nowa matura, mnie natomiast czeka 2 klasa liceum i też się trochę boję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszcze nie zrobiłam porządków, ale powoli się do nich przymierzam. również nie chcę zbytnio myśleć o zbliżającym się roku nauki, pomimo że idę do 3 gimnazjum :)

    skoneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zastanawiam się czy nie zacząć już małej segregacji ubrań w szafie.
    Gorące słoneczko już chyba nas opuszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam dopiero zaczynam, wygląd jest w zasadzie jeszcze "surowy" :)
    http://strawberry4232.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja układam wishlistę na jesień, ale jeszcze nie pożegnałam się z ostatnimi promieniami słońca. ;)
    Na mnie niestety rozmiar S jest o wiele za mały, bo zaopatrzyłabym się w spodnie w kwiatki. ;p
    Dzięki za komentarz i obserwację. Również obserwuję. ;*
    _________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne ubrania :) Ja noszę rozmiar XS niestety ale że jestem bardzo niską i szczupłą osobą mam wielkie problemy z doborem spodni by były dobre w panie oraz na długość :/
    http://perfectblogg69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szorty mega, niestety mogłabym sobie je założyć na jedną nogę :D. http://lifestylebymaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. też zaczęłam robić wyprzedaz szafy, bo za dużo tych ciuchów;p

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety, jest coraz chłodniej- i taka właśnie kolej rzeczy, jak sama powiedziałaś ;). rozumiem Cię, choc nie jestem tym rocznikiem. co jak co, ale matura to już coś poważniejszego
    opowiastki-prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Te spodnie w kwiatki chyba są najładniejsze :-)

    http://weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Te spodnie w kwiatki są przepiękne :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://monikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio przeglądałam swoje ubrania i troszkę je posegregowałam :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam wrażenie że lato zakończyło się na dobre :(

    Zapraszam do mnie http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne rzeczy :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. mi też szybko czas leci ale za to jak ciekawie :D
    super te spodnie, niestety nie mój rozmiar ;/
    ja jeszcze się wstrzymałam z chowaniem ubrań :)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!